• LOCALITZACIÓ DEL CENTRE.

Aquest Centre està situat en els límits que marquen les dues localitats d’Elda i Petrer.

Els alumnes d’aquest Centre viuen en les proximitats del mateix i per tant el desplaçament és mínim i es realitza a peu, excepte algunes excepcions en què accedeixen al Centro en vehicle propi.

El Centre es troba en una zona d’expansió de la localitat envoltat de serveis com ara: Biblioteca Municipal, Centre Social, Centre Cultural “El Forn”,  Poliesportiu Municipal, Centre Cultural i Teatre de la localitat.

L’habitatge i el nivell de qualitat de vida de la zona en general són molt diversos, trobant tres zones definides d’edificació. D’una banda trobem habitatges intermedis des de 50 m2, en zona deprimida econòmicament; una segona zona d’habitatges de tipus intermedi de 90 m2 i en condicions d’habitabilitat adequades amb nivell econòmic mitjà; i, finalment, una altra zona nova i en desenvolupament amb habitatges de fins a 130 m2 en zona residencial i amb un nivell econòmic mig-alt.

Els moviments culturals i associatius venen canalitzats per les activitats del Centre Social, la Biblioteca Municipal, el “Forn Cultural” i altres associacions, realitzant-se en els mateixos una àmplia gamma d’activitats en la qual intervé gran nombre de familiars relacionats amb alumnes de l’escola.