NOVETATS
Vacants inicials Admissió
Ja es poden consultar les vacants inicials disponibles en el procés d’admissió. Per a facilitar la consulta us deixem les vacants oficials del nostre centre publicades en la web de Conselleria. A més, us deixem l’enllaç a la web perquè pugueu consultar les vacants d’altres centres que puguen ser del vostre interés. VACANTS D’INFANTIL VACANTS … Llegir més
ADMINOVA
Ja està disponible el nou portal d’admissió per als centres escolars de la Comunitat Valenciana: ADMINOVA Ara mateix només està disponible l’opció de crear la clau d’admissió en les diferents etapes educatives en les quals es vol sol·licitar plaça. Us recordem les dates dels períodes de sol·licitud telemàtica Us deixem els enllaços a la web d’ADMINOVA, … Llegir més
Sorteig lletra desempate
Ja s’ha realitzat el sorteig de les lletres de prioritat per a resoldre els empats en la puntuació de l’alumnat participant en el procés d’admissió del pròxim curs 2024/2025, a què fa referència l’article 38 del Decret 48/2024, que regula l’admissió de l’alumnat d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat i Educació Especial.
Dates importants admissió
Us deixem una infografia amb les dates més rellevants del calendari d’admissió
CIRCUMSTÀNCIA ESPECÍFICA
Segons es disposa en l’article 36. Circumstància específica del Decret 48/2024, cada centre podrà assignar 1 punt a l’alumnat en qui concórrega la circumstància específica determinada pel consell escolar dels centres públics o per la titularitat dels centres privats concertats. El Consell escolar del nostre centre va decidir per unanimitat que la circumstància específica fora: … Llegir més
Calendari admissió 2024-2025
A poc a poc ens va arribant informació del procés d’admissió. Us deixem el calendari amb les diferents fases del procés.
Normativa admissió 2024-2025
Us informem que ha eixit publicada el Decret que regula el procés d’admissió per al curs 2024-2025. Encara estem esperant el calendari. Quan isca la resta d’informació us l’anirem penjant en la web del col·legi. Us deixem els enllaços al Decret, a l’Orde i als criteris de baremació que és la informació que tenim fins … Llegir més
PROCÉS D'AMISSIÓ
ALUMNAT D'INFANTIL I PRIMÀRIA
ALUMNAT DE 6É QUE PASSA AL IES ENRIC VALOR
ADMISSIÓ A ESO
RESOLUCIÓN de 25 de abril de 2024
09.00 h. del 30 de maig fins a les 23.59h. del 6 de juny.
- El procediment d’admissió als ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat en
el curs 2024-2025 ha de tramitar-se de manera electrònica. - Les persones interessades podran realitzar el tràmit des de la web www.telematricula.es. Des d'eixa web també es pot accedir a "Secretaria Virtual".
- La persona interessada formularà una sol·licitud per a cada alumne
o alumna que contindrà una declaració responsable de cada una de les
circumstàncies requerides per a l’admissió. En el moment de formular
la sol·licitud, no es requerirà l’aportació de la documentació acreditativa de les circumstàncies al·legades; esta documentació s’aportarà en el moment en què es formalitze la matrícula. - Per a poder realitzar la sol·licitud, serà necessari obtindre la «clau
d’admissió» des del portal de la Conselleria d’Educació, Universitats i
Ocupació habilitat per a l’admissió de l’alumnat, amb la verificació prèvia de la identitat de la persona que fa la sol·licitud. (més informació en el següent apartat) - Es podrà realitzar un llistat fins a 20 centres per ordre de prioritat.
- Els resultats en els processos d'admissió en els centres docents es comunicaran a través de la seu electrònica de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport. Per a la seua consulta serà necessari identificar-se amb la clau d'admissió per la qual cosa és important recordar-la.
- La formulació de reclamacions al resultat provisional i definitiu d'admissió de l'alumnat es realitzarà per mitjans electrònics identificant-se amb la clau d'admissió.
Per a inicial el procediment d'emplenar la sol·licitud d'admissió és necessari tindre la "Clau d'admissió", prèvia verificació de la identitat de la persona que realitza la sol·licitud.
Aquesta clau està composta per un identificador personal i una contrasenya que haurà de ser conservada per a poder seguir tot el procediment (consulta de resultats provisionals, definitius i realitzar reclamacions).
La persona interessada obtindrà una única clau d'admissió per a totes les sol·licituds que presente.
Com es genera la clau d'admissió?
Es necessita un sistema de verificació de la identitat
- DNI: nº de DNI + nº IDESP + data e naixement.
- NIE: nº NIE, nº IXESP + data de naixement.
- Certificado de registro de ciudadania de la Unión Europea:NIE +nº de certificat precedit per la lletra C+ data de naixement.
- Qualsevol altre mitjà electrònic de verificació d’identitat entre
els següents:- Certificat digital emés per l’Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Generalitat (ACCV)
- Sistema d’identitat electrònica per a les administracions Cl@ve
- eDNI, amb el seu respectiu lector
- Passaport: hauran d'acudir al centre en el que se sol·licite plaça com a primera opció on se li tramitarà la clau d'admissió.
Els centres públics seran punts d'atenció a l'usuari, on es podrà generar la clau d'admissió a aquelles persones que no disposen de mitjans electrònics.
1. Una vegada obtinguda la «clau d’admissió» s’accedirà al formulari electrònic de sol·licitud d’admissió, a través del portal de la Conselleria d’Educació.
Este formulario se realiza desde la web www.telematrícula.es.
Només es podrà presentar una sol·licitud per alumne/a. Aquesta sol·licitud podrà ser modificada en més d'una ocasió durant el període en què estiga oberta l'aplicació. Es tindrà en compte l'última sol·licitud presentada.
Apartats:
- Identificació de la persona que presenta la sol·licitud.
- Identificació de l’alumne o alumna per a qui se sol·licita plaça.
Si està o ha estat matriculat en un centre de la Comunitat Valenciana,
també haurà de fer constar el NIA (número d’identificació de l’alumnat). - Si és el cas, la persona interessada haurà de fer constar l’existència de germans o germanes matriculats en el centre o en el centre d'adscripció (s'ha d'indicar el NIA).
- Si és el cas, la persona interessada haurà de fer constar el seu
desig d’agrupar les sol·licituds per a l’alumnat nascut de part múltiple. - La persona interessada haurà de marcar la casella habilitada
a este efecte únicament si la sol·licitud es deu a un canvi de localitat
de residència de la unitat familiar, o per ser la primera vegada que tots
els germans o germanes sol·liciten plaça en un centre de la Comunitat
Valenciana - Identificació dels membres de la unitat familiar..
- En els casos en què es produïsca l’existència de no convivència
dels progenitors per motius de separació, divorci, nul·litat matrimonial, ruptura de parelles de fet o situacions anàlogues i, si és el cas, la
possible limitació de la pàtria potestat d’un d’ells, s’haurà de marcar la
casella o les caselles habilitades a este efecte.
Quan es marque la casella d’existència de no convivència, en el
moment de formalització de la matrícula, s’haurà d’aportar la firma i
consignar les dades, en el cas que no els haja consignats en el formulari,
del pare, mare o tutor o tutora diferent de la persona que va formular la sol·licitud de plaça - Autorització a l’Administració educativa per a l’obtenció de les
dades corresponents a la renda familiar como renta valenciana de inclusión. Per a això caldrà aportar del DNI i IDESP o similar, data de naixement dels membres de la unitat familiar majors de 16 anys. - Nivell educatiu sol·licitat,
- Circumstàncies al·legades per la persona sol·licitant per al procés
d’admissió. - Declaració responsable que les circumstàncies al·legades s’ajusten a la realitat en el moment de formular la sol·licitud
- En el cas d’alumnat procedent de centres no sostinguts amb fons
públics o de fora de la Comunitat Valenciana, es farà constar el compromís d’aportar la baixa del centre anterior en el moment de la matrícula. - Centres sol·licitats, fins a un màxim de vint, ordenats segons
criteri de preferència. Asignando un domicilio a cada centro - Correu electrònic, en el qual rebrà la informació necessària per a
accedir a la consulta del resultat del procediment d’admissió
La declaració responsabl substituïx l’aportació de la documentació acreditativa de les circumstàncies al·legades, que s’han de reunir en el moment de formular la sol·licitud, sense perjuí de la seua posterior acreditació i comprovació en el moment de formalitzar la matrícula.
La falsedat en les dades declarades, o no
prou acreditats, donarà lloc a l’anul·lació de la sol·licitud, de manera que l’alumne o alumna s’escolaritzarà en algun dels centres en els quals queden llocs vacants
En la sol·licitud es podrà realitzar un llistat fins a 20 centres per ordre de prioritat. Consulta els codis dels centres triats
http://www.ceice.gva.es/ca/web/centros-docentes/consulta-general
LLISTATS PROVISIONALS: 1 JULIOL
LLISTATS DEFINITIUS: 15 JULIOL
- Les persones participants en el procés rebran la comunicació del
resultat a través de l’adreça de correu electrònic que hagen indicat en la
sol·licitud. També podran conéixer el resultat a través de la «Secretaria
digital», a la qual s’accedirà des del portal de la Conselleria d’Educació,
Universitats i Ocupació habilitat per a l’admissió de l’alumnat. - La formulació de reclamacions al resultat provisional d’admissió
de l’alumnat es farà per mitjans electrònics, en els terminis establits,
accedint a l’aplicació informàtica mitjançant la «clau d’admissió» assignada. - La publicació dels resultats provisionals i definitius s'ajustarà als models generats per l'aplicació informàtica. Aquests
llistats estaran a la disposició de les persones interess des en els taulers d'anuncis dels centres i, si és el cas, a través de les direccions dels
centres.
Una vegada rebuda la comunicació del resultat definitiu del procediment d’admissió, l’alumnat haurà de formalitzar la matrícula en les
dates establides a este efecte
Matrícula telemàtica: de15 al 19 de juliol.
Matrícula presencial: del 15 de 23 de juliol.
En aquest moment s'haurà de presentar en el centre que haja sigut assignat la documentació acreditativa de les circumstàncies marcades en la sol·licitud.
En cas que s'haja marcat la casella d'existència de no convivència dels progenitors, s'haurà d'aportar la signatura i consignar les dades del pare, mare, tutor o tutora diferent de la persona que va formular la sol·licitud de plaça.