Mercat Medieval

Estimades famílies:

L’empresa Serunion amb la qual estem treballant enguany en el servici de menjador us vol presentar per al mes d’abril un nou projecte dins de la Fira de l’Alimentació Saludable i proposa la realització d’un MERCAT MEDIEVAL.

Us deixem tota la informació amb el dia, tallers i la informació per si algun alumne/al fet queno és de menjador vol apuntar-se.

Com les places són limitades, preguem que es comunique la NO assistència dels comensals en cas que es tinga prevista amb antelació.

De la mateixa manera, si hi ha alumnat eventual que vol assistir eixe dia pot posar-se en contacte amb el centre per webfamilia o correu electrònic abonant el preu del dia en funció de l’aforament del servici (estes comunicacions s’hauran d’efectuar com a màxim fins al divendres 26 d’abril).

Us animem que participeu.