CANDIDATURES DE LES FAMÍLIES AL CONSELL ESCOLAR 23 DE NOVEMBRE 2023

Bon dia famílies.

La Junta Electoral que està supervisant el procés electoral del Consell escolar del centre té ja el llistat de candidatures presentades.

Per part del sector de les famílies s’han presentat 5 membres del cens electoral, una candidatura d’elles pertany a l’AMPA i les quatre restants són candidatures independents de les famílies.

Us esperem el dia 23 de novembre, dijous, per a la votació presencial, la mesa electoral estarà situada en l’entrada del centre, els progenitors de l’alumnat han d’acudir amb un document identificatiu davant la taula. L’horari per a votar serà de 9:15h a 17:00h. Per a facilitar la votació de les famílies i la vida familiar, recomanem la votació en els temps d’entrada i recollida de l’alumnat.

Per a realitzar el vot a distància s’ha d’entregar a la Directora del centre un sobre sense identificació, en ell s’introduirà una fotocòpia del NIF o document identificatiu i un altre sobre amb la papereta.

• Les paperetes i el sobre per a les votacions s’entregaran a l’alumnat amb anterioritat al dia de les eleccions perquè el porten a casa.
  • L’alumnat amb progenitors no convivents rebrà dos sobres i dues paperetes.
  • Les famílies amb més d’un fill/a en el centre rebran el sobre i la papereta amb l’alumnat de menys edat.
  • En les paperetes cal marcar 3 candidatures.

L’alumnat de 5é i 6é començarà la seua campanya electoral per a triar als seus representants, ara toca també a les famílies.

Us esperem.

La Junta Electoral