Dia de la Pau i la No Violència en els centres educatius

El divendres 28 de gener vam celebrar en el col·le el dia de la PAU i la NO VIOLÈNCIA amb una xicoteta trobada al nostre pati escolar.

Al llarg de tota la setmana el nostre alumnat va realitzar activitats a les aules i en el menjador escolar encaminades a valorar i desenvolupar actituds i valors de convivència.

El nostre centre és aquests dies un reflex d’aquestes elaboracions realitzades, hem construït conjuntament un espai de reflexió i de valoració de la PAU i la NO VIOLÈNCIA en el col·le.

El divendres ens vam trobar al pati i al ritme d’una cançó amb molta marxa i un gran missatge d’alegria,  cada classe va estar ballant diferents coreografies que havien sigut creades i assajades pel nostre alumnat. L’alegria i la creativitat van posar colofó a aquesta setmana en el nostre col·le