SOM CENTRE PROMOTOR D’ACTIVITAT FÍSICA I SALUT. PROJECTE PEAFS

El nostre centre el curs passat va ser considerat Centre Promotor d’Activitat Fisica i Esport (CEPACE).  El professorat va presentar un Projecte d’Esport,  d’Activitat Física i Salud (PEAFS) que va ser aprovat per part de conselleria.

El ser considerat un CEPACE ens ha facilitat per a aquest curs gaudir de diferents activitats promogudes per les federacions autonómiques de diferents esports amb el programa ESPORT A L’ESCOLA.

Per a 3r i 4t de primària amb el programa esport a l’escola + 1,  l’alumnat ha gaudit de 9 sessions impartides per professionals de la federació de beisbol durant el primer trimestre. En el segón trimestre, ens visitaran monitors de la federació de escacs i en el tercer trimestre la federació de tenis de taula.

Per altra banda, amb el programa per a 5é i 6é de primària, esport a l’escola, l’alumnat ha gaudit de 6 sessions impartides el primer trimestre per la federació d’escacs, el segón trimestre per la federació de tenis de taula i el tercer trimestre per la de salvament i socorrisme. Una experiencia molt positiva que apropa a l’alumat a diferents esports de la ma de professionals de la seua modalitat.

Per últim, el 3, 10 i 17 de febrer l’alumnat de  5è i 6è de Primària tindrà l’aportunitat de participar en el projecte AULA CICLISTA on s’impartiran tres sessions pràctiques per a fomentar l’us de la bici de manera sostenible.