CREACIÓ COMITÉ AMBIENTAL- DELEGATS VERDS

El nostre centre ha entrat dins la  xarxa de centres sostenibles de la comunitat valenciana, anomenada EAR (Educació Ambiental en Ruta). Per a poder fer-ho, hem tingut que signar un Compromís

tota la comunitat educativa per a treballar conjuntament per millorar el medi ambient i la salud dels nostres alumnes.

Tenim un recurs molt valuós, l’hort escolar, que es una ferramenta d’anàlisis de la realitat i de generació de pensament crític front a l’impacte ambiental i la salut de les persones i del planeta. Per aixó creiem que es important crear un COMITÉ AMBIENTAL (CA) on participe tota la comunitat educativa.

El primer pas es constituir el CA que ens reunirà periódicament. Posteriorment entre tots els membre realitzarem un diagnòstic de la situació actual del centre respecte als impactes ambientals i posteriorment es planificarà conjuntament un pla d’actuació.

Es crea la figura de delegat verd. Un alumne de cada curs a partir de 4t de primària representarà als seus companys donant-los veu en les reunions del CA. El delegat verd informarà als seus companys de les actuacions a realitzar i farà un seguiment.