Activitats
A l’àrea de Llengua Castellana l’alumnat de 5é de Primària ha realitzat un projecte anomenat “Revista Escolar”. A continuació vos el presentem.
Projecte

Per Resolució d’alcaldia de Vila-real 2025005161 es suspenen les classes per al Dilluns 15-12-2025 per alerta meteorològica.


Al CEIP Pintor Gimeno Barón hem muntat el Betlem del col·legi que es troba al hall de consergeria (Planta Baixa). Ha estat realitzat de manera cooperativa i col·laborativa per part de tota la comunitat educativa i el resultat ens agrada molt. Enguany ha estat realitzat amb un material reciclat com són els taps de plàstic que han estat reutilitzats per fer el Betlem, i que en acabar els Nadals i desmuntar el mateix seran reciclats.
Des del CEIP Pintor Gimeno Barón volem donar les gràcies a tot l’alumnat, famílies i professorat pel seu treball en la realització d’aquest Betlem.
Si el voleu visitar ho podeu fer en horari escolar fins el dia 22 de desembre.
Vídeo
Fotografies

El CEIP Pintor Gimeno Barón vos desitja Bon Nadal i Feliç 2026.

Aquest divendres 5 de desembre, l’alumnat de 2n de Primària ha visitat l’Auditori de Vila-real per assistir a un espectacle dedicat a Francesc Tárrega. A través d’ombres xineses i un retroprojector, l’artista ha narrat la vida del compositor d’una manera visual i molt atractiva.
Al mateix temps, la guitarrista, Marta Andreu, antiga alumna i un referent de la guitarra clàssica en la província, situada darrere del teló ,interpretava en directe algunes de les obres de Tàrrega, projectant la seua silueta sobre la pantalla perquè el públic poguera seguir la música d’una forma especial.
En acabar, els dos artistes han explicat als xiquets i xiquetes les parts de la guitarra i han mostrat altres instruments de la mateixa família, com la bandúrria i el llaüt.
Ha sigut una experiència educativa i plena de música que els ha encantat.
Fotografies
Hui hem treballat una part del Projecte: La mitologia grega amb la col·laboració de les famílies de la classe.
Fotografies
Al llarg del mes de novembre els xiquets i les xiquetes han participat en diverses propostes manipulatives, sensorials i d’experimentació. A través de materials naturals, safates sensorials, construccions, joc simbòlic i espais d’expressió artística, han pogut explorar, descobrir i aprendre a partir de l’acció directa, que és la manera més significativa d’aprendre a aquesta edat.
A més, en aquestes experiències també apareixen elements fonamentals per a la convivència: aprendre a compartir, esperar torn, cuidar el material, pactar normes i respectar els altres. Aquestes primeres vivències de convivència són essencials per construir valors com la responsabilitat, el respecte i la cooperació.
Vídeos
Fotografies
Durant aquest mes de novembre, l’alumnat de primer curs ha gaudit d’un mes ple d’activitats i aprenentatges significatius. Volem destacar la visita d’una infermera del Centre de Salut de Carinyena, que ens va oferir una interessant xerrada sobre la salut bucodental. També hem participat en l’activitat de reciclatge “Mirada Circular”, organitzada per l’Ajuntament de Vila-real.
A l’aula, hem dut a terme diverses propostes de castellà relacionades amb la tardor amb la mestra Mireia.
Pel que fa a les àrees, hem continuat avançant en matemàtiques de manera manipulativa, treballant la desena i les unitats per a afavorir una comprensió real i vivencial. A més, a l’assignatura d’anglés, amb Belén i Lilly, hem aprés moltes coses sobre el Dia d’Acció de Gràcies.
Fotografies
Durant aquest mes de novembre, l’alumnat de segon curs ha participat en un gran nombre d’activitats que han enriquit el seu aprenentatge. Entre elles, destaquen una xerrada sobre salut bucodental i l’activitat de reciclatge Mirada Circular, organitzada per l’Ajuntament de Vila-real. A continuació vos compartim algunes fotografies d’aquests moments.
A més, podeu trobar moltes més imatges a la pàgina web del col·legi, incloses les corresponents a la Festa de la Tardor.
Fotografies
😍🍂 🔠💭
A la nostra classe de 5 anys ens encanta perquè ens convida a experimentar, imaginar, descobrir, jugar i aprendre cada dia. Amb ella, hem après vocabulari d’aquesta estació i, a partir d’aquest, ens hem iniciat en l’escriptura espontània, descobrint també un nou repte: els gèneres de les paraules, diferenciant entre el masculí i el femení. 🔠💭
Les fulles han sigut un dels nostres tresors preferits. Amb elles hem creat composicions lliures, també hem practicat el dibuix observacional i de precisió, i hem gaudit del grafisme creatiu, deixant volar la nostra imaginació i creativitat en cada proposta. 🍁🎨
També ens ha ajudat a consolidar conceptes de compteig amb jocs manipulatius i una oca de la tardor, hem recordat aspectes com la simetria i hem introduit la balança a partir del propi cos per posteriorment fer-ho amb elements de l’estació.
🧮⚖️🔢
🌳🪵Fer ús de l’entorn per jugar, és fer de l’infant protagonista, permetent-li aprendre en un context significatiu i vivencial. 🍃✨
Vídeos
Fotografies
🍂🎨🍴🏗️
La tardor és una estació màgica, plena d’oportunitats per viure-la amb els sentits; no sols ens regala colors, formes i textures, sinó que ens ofereix experiències autèntiques que ens ajuden a créixer com a xicotets exploradors i exploradores del món que ens envolta. 🌱🔍
I això és precisament el que hem fet en aquestes activitats: observar, manipular, experimentar, pintar, crear, imaginar, construir i fins i tot… tastar aliments propis de l’estació, activant els sentits i la curiositat en contextos significatius. 🎨🍴🏗️
Com exposa Francesco Tonucci: “L’infant que experimenta, construeix pensament; l’infant que juga, construeix vida.” 💭✨
Vídeos
Fotografies
L’alumnat de 5é i 6é de Primària està realitzant un taller d’escriptura creativa coordinat per l’escriptora Teresa Ortells. Aquesta activitat compta amb el suport de l’Ajuntament de Vila-real i està sent molt profitosa per al nostre alumnat.
Vídeos

Hem celebrat tota l’escola la Festa de la Tardor al pati d’Ed.Primària. Primerament hem degustat uns fruits secs propis de l’estació de l’any que celebrem i, després, hem escoltat dues cançons interpretades per l’Orquestra-Cor Escolar. Finalment, hem ballat tot l’alumnat i professorat una cançó molt marxosa, La Rumba de les Castanyes. Aquest any ens ha acompanyat la Televisió Local Veteve i ens ho hem passat molt bé.
Ens veiem diumenge a Fira!
Vídeos
Reportatge de Veteve

Festa de la Tardor
Cor-Orquestra Escolar: Mirall de Pau
Cor-Orquestra Escolar: Parla Valencià
La Rumba de les Castanyes
Festa de la Tardor Completa
Fotografies
A l’Auditori Municipal de Vila-real, Rafael Beltran Moner, s’ha celebrat un acte d’homenatge al professorat jubilat durant el present i darrer curs escolar. Les nostres estimades Lorena Gozalbo i María José Gumbau hi van participar al mateix. Aquest reconeixementno és més que una mil·lèsima part del que mereixen aquestes dues esplèndides mestres, companyes i persones.
Fotografies
Hem gaudit d’una provocació d’experimentació amb la magrana. Els xiquets i xiquetes han pogut manipular-la amb diferents utensilis (culleres, pinces, lupes…), observant-ne els grans, la textura, el color intens i l’olor. A través d’aquesta exploració sensorial, han fet descobertes sobre com és per dins, o què passa quan l’obrim o la pressionem.
Després, hem connectat aquesta vivència amb una proposta d’interpretació lliure de paisatges de tardor. A partir d’imatges reals, els infants han observat colors, formes i textures pròpies de l’estació i han creat les seues pròpies representacions, escollint els colors.
Amb aquestes activitats afavorim la curiositat, l’experimentació, el llenguatge sensorial i la creativitat, tot respectant el ritme i la mirada de cada infant.
Vídeos
Fotografies
Avui hem celebrat el 25N amb la lectura del conte: “Nerea, Martina y el latido de las mariposas”. Un conte que ensenya els valors de la igualtat, l’empatia, la col·laboració, la tolerància, l’actitud i el respecte.
Després hem realitzat una manualitat d’una papallona que simbolitza tots aquests valors.
Fotografies
Els torns de les activitats per als patis dels cursos d’Ed.Primària del mes seran els següents:
Desembre

Novembre

Plànol de Zones del Pati

Els alumnes de 1r i 2n han gaudit d’una jornada molt especial en la seua eixida escolar a les Coves de Vinromà.
En primer lloc, han visitat una formatgeria artesana, on han pogut descobrir de primera mà com es fan els formatges i tastar uns formatges boníssims elaborats allí mateix. També han conegut les ovelles que fan possible aquest procés, un moment que els ha encantat.
A continuació, han fet una parada per veure la bicicleta gegant de les Coves de Vinromà, una curiositat que els ha sorprés i divertit molt.
La jornada ha conclòs dinant i jugant en un paratge natural preciós, envoltat de fulles de tardor, a l’Ermita de Sant Pau d’Albocàsser. Un entorn ideal per compartir joc, conversa i natura.
Ha sigut un dia magnífic: han après, han experimentat i han viscut moments inoblidables tots junts.
Vídeos
Fotografies
Amb la tardor arriben les castanyes… i amb elles, la castanyera! 👵🏻🌰
Avui ha visitat la nostra escola, i totes les xiquetes i xiquets d’infantil han pogut gaudir de la màgia de la seva història, gràcies a la implicació i col·laboració de les seues famílies per representar-la. 🪄
Per acabar, hem ballat la seva cançó i ens ha repartit unes delicioses castanyes torrades! 🥰
Vídeos
Fotografies
🐷🏡🔨
Veure on vivim, els diferents tipus de cases i els colors de les façanes va portar els infants a recordar el conte de “Els tres porquets”. 📖
Obrint una finestra meravellosa i plantejant una qüestió: Amb què podem construir nosaltres? 💭
Per això, vam oferir als xiquets i xiquetes diferents materials per experimentar, crear, provar, comparar i aprendre gaudint.
Mitjançant la creativitat, ciència, joc i imaginació, han creat, provat i comparat, construint cases fortes, febles, grans i xicotetes 🧱✨.
Finalment, cada infant ha donat forma a la seua pròpia casa amb argila, reflexionant sobre l’esforç i respectant que totes les cases són diferents. 🏠
💛 I és que quan experimentem amb les mans, el cervell s’encén i la màgia apareix. 🪄 Cada casa construïda ens recorda que tots som diferents, però igual d’especials. 💖
Vídeos
Fotografies
Hui s’han realitzat les Eleccions dels representants per al Consell Escolar del centre. La jornada ha transcorregut amb normalitat. Els resultats de les mateixes els podran consultar al tauler d’anuncis del centre ubicat al hall de Consergeria (Planta Baixa).

En aquesta provocació amb argila i elements naturals, els infants de tres anys experimenten amb tots els sentits. Les seves mans s’enfanguen, modelen, premen i transformen la matèria, descobrint textures, temperatures i olors que desperten la curiositat i el plaer de crear.
L’argila es converteix en llenguatge, en expressió i en joc; les pedres, fulles o branques obren portes a la imaginació i a la connexió amb la natura. En aquesta etapa, cada descobriment és una vivència significativa: el que toquen, senten, oloren i viuen construeix les primeres bases del seu aprenentatge i del que seran com a persones.
A través d’aquestes experiències senzilles però profundes, aprenen a mirar, a escoltar i a respectar el món que els envolta —un camí d’exploració que neix de les mans i arriba al cor.
Vídeos
Fotografies
NOVETATS UNIFORMES CEIP Pintor Gimeno Barón
Estimades famílies:
Com ja sabeu, el centre disposa d’un xandall i d’unes samarretes blanques com a part de la indumentària escolar.
Volem informar-vos que, a partir d’ara, també podreu comprar samarretes de color blau marí serigrafiades en blanc, disponibles en mànega curta i mànega llarga.
A partir de hui, podreu realitzar les reserves en Bigmat (Carrer Pius XII, 55).
A més, oferirem l’opció de comprar, sota comanda, les samarretes blanques amb un teixit de major qualitat.
Les samarretes blanques continuaran destinant-se a festes i excursions, i les blau marí s’afigen com a alternativa per a l’ús quotidià. En qualsevol cas, els alumnes podran continuar portant la samarreta blanca diàriament.
Aquesta iniciativa ha sorgit després de la petició d’algunes famílies i la seua aprovació en el Consell Escolar. Creiem que esta incorporació serà molt positiva, ja que les samarretes blanques resulten més difícils de mantindre netes i la nova opció serà més pràctica per al dia a dia.
Agraïm la vostra col·laboració i confiança.
Una salutació.
La Direcció del Centre/Equip Directiu/Consell Escolar

A l’escola hem iniciat la nova proposta ExploraArt, una situació d’aprenentatge àmplia, internivell i artística que ens permet descobrir el món de l’art de manera vivencial, creativa i compartida. 👨🎨👩🎨
Aquestes setmanes hem descobert obres d’Emily Blincou, fotògrafa que crea composicions a partir d’objectes quotidians. 📸 Les seues imatges juguen amb color, forma i harmonia, mostrant-nos que les coses més senzilles poden convertir-se en art si les mirem amb atenció.
Els xiquets i xiquetes de 3, 4 i 5 anys s’han reunit en grups d’artistes per manipular materials naturals de la tardor i altres objectes quotidians, experimentant amb textures, formes i colors per crear les seues pròpies composicions com aquesta artista. 🖼️
A través d’aquesta experiència, hem après que l’art pot sorgir de qualsevol lloc i que cada mirada pot descobrir bellesa en la natura, en l’ordre i en el color. 🌈A més, els alumnes desenvolupen creativitat, autonomia i capacitat de compartir idees amb els companys. 🌱
Vídeos
Fotografies
L’alumnat de 3, 4 i 5 anys ha eixit al pati per plantar noves llavors. Aquestes llavors són un símbol de tot el que anirem aprenent i compartint junts durant els pròxims mesos. Com quan una planta creix amb cura, nosaltres també anirem creant noves amistats, col·laborant, aprenent i creixent junts cada dia. 🪴✨
Plantar aquestes llavors és fer créixer les nostres arrels i ens ajuda a entendre que, amb temps, paciència i afecte, tot el que fem junts pot créixer i florir. 🌿💖
Fotografies
Aquest dimarts 11 de novembre, l’alumnat de 6é de Primària va tindre l’oportunitat d’assistir a un concert didàctic molt especial titulat Òpera Ma(g)estro.
L’activitat va estar conduïda per un cantant baix que, amb gran mestria i sentit de l’humor, actuava com un autèntic director d’orquestra. A diferència dels directors tradicionals, ell no parlava per a donar les explicacions, sinó que les cantava, utilitzant la seua veu per a expressar el que havien de fer els instruments.
A mesura que cantava, els instruments de l’orquestra anaven apareixent virtualment a la pantalla, seguint el ritme i les seues indicacions musicals.
Va ser una experiència divertida, original i molt educativa, que va permetre a l’alumnat descobrir d’una manera diferent i amena el funcionament d’una orquestra i el poder expressiu de la veu humana.
Fotografies
El pardalet ha descobert les nostres cases… i nosaltres hem après a mirar-les amb ulls nous. 🏠💛
Ell també volia saber on vivim nosaltres, i per això ens ha deixat un llibre 📒 ple d’informació sobre diferents tipus de cases i una pregunta molt especial:
💭 “I tu, on vius?”
Amb aquesta curiositat, hem demanat a les famílies fotos de les nostres cases, i amb molta il·lusió hem explicat als companys i companyes on vivim, com és la nostra casa o edifici i quin número té 🏠🏢.
Després, hem representat les nostres cases amb diferents materials de construcció, creant i donant forma i vida al lloc on vivim 👷🏽♀️👷🏼♂️🏗️, i compartint-ho amb els companys per finalment representar-ho també en un dibuix 🖌️🖍️.
✨ Compartir on vivim és compartir una part del nostre cor. 💕
Vídeos
Fotografies
🎃🎃🎃👻👻👻🎃👻
Durant aquestes últimes setmanes, a la classe de cinc anys hem celebrat Halloween d’una manera molt especial! 🫣
Hem fet esquelets creatius, resolt sopes de lletres terrorífiques, decorat la classe amb dibuixos divertits i jugat amb propostes matemàtiques relacionades amb aquesta festa.
✨ A més, les nostres famílies s’han sumat a la diversió amb tallers plens de creativitat i rialles 😍, compartint moments que els nostres xiquets i xiquetes recordaran sempre.💞
Gràcies a totes i tots per fer que aprendre i jugar siga màgic i entranyable! ✨🍀
Vídeos
Fotografies
Durant el mes d’octubre a l’aula de 3 anys hem gaudit i aprés jugant amb diferents propostes. A més, hem celebrat els aniversaris de Manuel i Eline. I hem finalitzat el mes amb la festa de Halloween.
Fotografies
El passat divendres 31 d’octubre vam celebrar el Halloween a Infantil, Ho vam passar molt bé i vam riure moltíssim, ja que van haver més bromes que sustos🥰, i les disfresses eren d’allò més original. Gràcies a l’AMPA, pel muntatge del passadís❤️
Vídeos
Fotografies
El passat 31 d’octubre, els i les alumnes de 2n curs van visitar el Passatge de Terror, preparat al passadís d’Infantil.
Va ser una experiència terrorífica i molt divertida, en la qual van gaudir moltíssim i van compartir moments especials.
Fotografies
El mes d’octubre ha sigut un mes intens i ple d’activitats per als alumnes de primer curs. Hem rebut la visita del Correllengua, que ens ha deixat moments molt especials. També hem gaudit d’una xarrada sobre la importància de reduir els residus de plàstic i paper, i com a detall, se’ns ha obsequiat amb un portaentrepans.
Hem celebrat els aniversaris de RAQUEL i VINCENT.
A més, hem viscut el terror de Halloween amb diferents propostes i la gran festa final, el Passatge del Terror, ple de disfresses i diversió.
També hem treballat les matemàtiques manipulativament, combinant joc i aprenentatge d’una manera molt entretinguda.
I per acabar el mes, també hem tinguts uns encarregats magnífics molt brillants.
Vídeos
Fotografies
🤭
A l’arribar a l’aula, vam trobar una pista darrere d’una altra que ens va fer voltar per tota l’escola… 🤭🏫
Finalment, vam trobar la sorpresa que ens havia deixat el nostre amic per descobrir qui era!! 🎁😮
Abans d’obrir-la, vam fer una pluja d’idees pensant què podria ser i, finalment, vam veure que era un conte: L’edifici 📖🏢.
Al final d’aquest, descobríem que qui ens observava i ens deixava els reptes era un pardalet!! 🐦
Vam identificar l’edifici del conte i vam fer també un dibuix del nostre nou amic, ✍️🎨 però el més emocionant va ser trobar-nos-el quan vam eixir al pati!!! 😍😍🦜
Gràcies pardalet per moments tant divertits!! 🥰🤩
Fotografies
A l’aula hem gaudit d’una experiència sensorial molt especial: hem pintat amb café. Els xiquets i xiquetes han pogut descobrir el seu color, l’olor intensa i la textura del líquid mentre experimentaven lliurement amb els pinzells, les mans i diferents materials.
Ha sigut una proposta tranquil·la i relaxant, que ha despertat curiositat i ha convidat a l’expressió lliure. Cadascú ha pogut seguir el seu ritme i provar noves formes de fer, sentint-se valorat i capaç.
A través d’aquesta activitat hem treballat l’atenció, la motricitat fina i sobretot la connexió amb els sentits. El café ens ha portat a explorar des de la calma, compartint moments d’observació i alegria dins del nostre espai d’aula.
Vídeos
Fotografies
Un últim repte molt especial: buscar les nostres fotos de l’estiu amagades pel pati! 🌿
Després d’una emocionant recerca, cada xiquet i xiqueta ha descobert amb molta il·lusió les seues pròpies fotos al pati i ha compartit amb els companys i companyes les seues vivències, aventures i moments feliços de les vacances ☀️💬
Amb totes elles hem començat a omplir el nostre llibre de vivències d’aquest any, juntament amb paraules i dibuixos que ens transportaven a eixos moments. 💛
I sabeu què? Algú ens observa des de dalt… 👀
Qui serà? Estem molt a prop de descobrir-ho! 🤭
Vídeos
Fotografies
Durant el mes d’octubre hem tingut la sort de gaudir de classes de Rugby amb el membre de l’equip de rugby Club Rugby Penyagolosa de Vila-real, Miquel Manzanet. Hem après moltes coses d’aquest divertit esport i hem gaudit de les activitats proposades.
Moltes gràcies!
Fotografies
Avui hem participat en el taller Mirada Circular!
Hem après la importància de reciclar bé i de posar cada cosa al seu lloc 🟩🟨🟦, tot jugant amb materials quotidians i descobrint com podem cuidar millor el nostre planeta 🌍.
Gràcies per ajudar-nos a entendre, d’una manera divertida, que reciclar és cosa de totes i tots 💚.
Vídeos
Fotografies
Hem celebrat aquesta data amb el Correllengua i el Cor del col·le, cantant la cançó “Parla valencià” 🎶. També ens hem convertit en petits constructors i constructores 🧱🏰: amb blocs i peces hem creat castells inspirats en l’època del rei Jaume I. Cada xiquet i xiqueta ha deixat volar la seua imaginació per donar forma al seu propi castell! 👷🏾♀️👷
Després, hem plasmat les creacions en un llibret junt amb la cançó per poder continuar cantant-la a casa. 📖🎵
Per a la portada, hem utilitzat una tècnica artística ben divertida: hem bufat gotes de pintura amb els colors de la nostra Senyera, creant un efecte que recorda els coets i la festa típica del 9 d’Octubre 🎇💙💛❤️.
I per acabar… hem fet una festa cantant tots junts la cançó que hem après! 🥳
Vídeos
Fotografies
Quan vam arribar a l’escola… sorpresa! 😲 La nostra classe estava molt desordenada… Algú havia estat allí durant l’estiu!
Cada dia ens anava deixant reptes misteriosos 🕵️♀️📝 per comprovar si realment érem les xiquetes i els xiquets de cinc anys.
Entre totes i tots hem superat cada repte, recordant:
🔤 Les lletres i els nombres
🧼 Les rutines i els hàbits
💛 I, sobretot, com cuidar-nos i estimar-nos!
Gràcies a aquest treball en equip, hem vist que sí som la classe de 5 anys i hem començat el curs amb molta il·lusió 🌈. Ho hem celebrat decorant la nostra aula i preparant les nostres polseres especials per donar-li color al nou curs. 🎨✨
Però… qui s’amaga darrere de tots aquests actes misteriosos? 👀
Prompte ho descobrirem! 🤭
Fotografies
El dilluns 6 d’octubre hem celebrat el Dia de la Comunitat Valenciana al nostre centre amb el Correllengua. Hem llegit un manifest per la nostra llengua i hem assistit a l’espectacle “El cabàs de les paraules oblidades” de la companyia de teatre Paraules d’aire. Finalment, el Cor-Orquestra escolar ens ha cantat la cançó “Parla Valencià“.
Vídeos
Fotografies
Aquest mes de setembre ha estat molt especial, ja que hem començat junts una nova etapa plena de reptes i d’il·lusió. Els alumnes s’han anat adaptant amb alegria a la vida de Primària, descobrint noves rutines i aprenent a organitzar-se cada dia una mica millor. Hem jugat als diferents racons, hem compartit rialles i moments preciosos a l’aula i també hem celebrat els aniversaris de Biel, Atenea, Daniel, Pablo i Thiago, que han fet que la classe encara estiguera més de festa.
En poc de temps, entre tots, hem creat un ambient d’amistat, respecte i ganes de créixer i aprendre junts. Estem segurs que aquest serà un curs ple d’aprenentatges i vivències que recordarem amb molta estima.
Fotografies
Hem realitzat diverses activitats a classe per celebrar el Dia Internacional de la Llengua de signes.
Fotografies
El moment d’adaptació o acolliment és un moment de creixement per a tothom: infants, famílies, mestres i comunitat. Durant aquests primers dies hem començat a conèixer la nostra aula i els nous amics i amigues.
Les famílies també s’han començat a conèixer entre elles i vam tenir l’oportunitat a la reunió de l’aula de col·laborar en una activitat conjunta.
Fotografies
A l’aula de 5 anys hem tingut un repte molt especial: contar-ho a totes les xiquetes i xiquets de l’escola, i ensenyar-los a comunicar-se amb les mans 👧🧑
“Perquè amb les mans també parlem”.
Així recordem que totes les formes de comunicar-se són importants i que la inclusió comença amb respectar cada persona i ajudar-la a sentir-se inclosa. 🌍💛
Aprenem, compartim i valorem la diversitat lingüística i comunicativa. 🌟
Fotografies
S’han publicat la Puntuació Mínima i Quantitat Econòmica per a les sol·licituds d’ajudes per al MENJADOR ESCOLAR.
Les poden consultar al tauler d’anuncis del centre ubicat al hall d’entrada (Planta Baixa).

Menjador Escolar – Beques: LLISTATS PROVISIONALS d’Ajudes Menjador Curs 2025-26
S’han publicat els LLISTATS PROVISIONALS D’ADMESOS I EXCLOSOS per a les sol·licituds d’ajudes per al MENJADOR ESCOLAR.
Les poden consultar al tauler d’anuncis del centre ubicat al hall d’entrada (Planta Baixa).

Estimats pares, mares i tutors legals de 1r i 2n de Primària del curs 2025-26,
Els informem que poden passar a recollir els XECLLIBRES per al curs 2025-26 els dies DIMARTS 02/09/2025 i DIMECRES 03/09/2025 de 9:00 a 11:00 per la secretaria del centre.

S’ha publicat la normativa del Procés d’Admissió d’alumnat per al curs 2025-26.
Entreu a https://portal.edu.gva.es/pintorgimenobaron/admissio/























































