Curs 2022-23 – Tot el centre – Betlem del centre i Decoració Nadalenca

Com tots els anys al nostre centre ens estem preparant per a les properes Festes de Nadal que tanta il·lusió li fa al nostre alumnat. Tota la comunitat educativa ha participat en l’elaboració del Betlem del centre de cilindres de cartró. Cada vegada ens sorprenen més les famílies del nostre alumnat amb la seua creativitat i predisposició. També hem elaborat la decoració de passadissos i del fons del Betlem amb un treball col·laboratiu entre totes les tutories. Finalment, l’arbre de Nadal es troba a la Segona planta i es pot divisar des de qualsevol punt del pati de Primària. A més a l’entrada del Carrer Santa Caterina es troben exposades les Targetes Guanyadores de cada classe del Concurs de Targetes de Nadal.
Esteu tots i totes convidats a visitar la nostra decoració.
Bon Nadal!

Felicitació Nadalenca 2022-23