Curs 2021-22 – Tot el centre – Festival de Fi de Curs

Després d’haver superat les restriccions de celebrar el nostre Festival a l’Auditori i haver d’esperar dos cursos per a poder fer-ho, aquest curs hem tornat a realitzar el nostre Fi de Curs a aquest lloc tan emblemàtic i especial. Tot l’alumnat i el professorat ha treballat moltíssim i els pares també han col·laborat atenent a totes les peticions i propostes dels mestres.
El Festival ha estat un recorregut a la nostra manera per fragments de musicals diversos i tot el públic ha gaudit d’un espectacle molt bonic.
Moltes gràcies també al personal de l’Auditori de Vila-real i a l’Ajuntament de Vila-real per deixar-nos realitzar aquest event a l’Auditori.
Ho hem dut a terme amb molt d’AMOR i esperem que vos agrade com a mínim tant com hem gaudit nosaltres realitzant-lo.

Descarregueu el Festival Complet

Introducció i Vídeo-Resum del Curs