Curs 2021-22 – Tot el centre – Dia Internacional de la Dona

El dia 8 de març hem celebrat el Dia Internacional de la Dona. Hem fet diverses activitats relacionades amb aquesta data tan significativa i especial.
L’alumnat d’Ed.Infantil ha realitzat un mural-photocall amb les imatges de les dones familiars de tot l’alumnat d’Infantil i ha quedat molt bonic exposat al pati d’aquesta etapa. A més, han rebut la visita de Laura Jarque i de Gràcia Mariner, jugadores del Villarreal CF Femení i, amb elles, han fet diverses activitats amb la il·lusió i l’honor que significa tenir-les amb nosaltres.
Pel que fa a Ed.Primària totes les classes han realitzat treballs des de diverses àrees curriculars de dones il·lustres de molts àmbits: Maria d’Hypatia, Glòria Fuertes, Rozalén, …
Un dia molt important per a tota la societat en què el nostre alumnat ha participat activament.

Ed.Infantil – Vídeo

Ed.Infantil – Fotografies