Curs 2020-21 – Tot el centre – Festival de Nadal

Amb una mescla de tristor i d'alegria hem realitzat un xicotet Festival de Nadal al pati de l'escola. Respectant les mesures sanitàries i amb la distància de seguretat pertinent hem dut a terme una actuació nadalenca per part de cada classe. Cadascun dels grups ha elaborat la lletra de les seues cançons sobre una melodia ja existent amb una temàtica nadalenca. Amb tot, ens hem acomiadat fins després de les esperades vacances de Nadal.
El Festival ha estat dedicat als nostres companys de la classe d'Infantil 4 anys que ha estat uns dies confinada per motius sanitaris.
Finalment també ens hem acomiadat de la nostra volguda mestra Carmen Villalonga que es jubila i que tants bons moments hem viscut amb ella a la nostra escola.
Bon Nadal!

Curs 2020-21 - Tot el centre - Festival de Nadal