Curs 2019-20 – Tot el Centre – Festival de Nadal

El darrer divendres 20 de desembre de 2019 tot l'alumnat del centre hem realitzat el Festival de Nadal al pati de l'escola.
Aquest any el creador, ideòleg, director, guionista, autor, tècnic de gravació, ... del festival ha estat el nostre mestre d'Ed.Musical Daniel Roldán. Ha mostrat una creativitat i originalitat grandíssima adaptant lletres de nadales tradicionals a les melodies de cançons de diversos llocs, estils i èpoques.
L'execució d'aquesta idea per part de l'alumnat de l'escola a les actuacions del festival ha estat absolutament insuperable. A més, els i les alumnes han estat els intèrprets de les músiques i de les veus de les cançons utilitzades al festival amb la gravació de les mateixes. En resum, que tenim un alumnat molt artista i un professorat creatiu i treballador.
Moltes gràcies també a les famílies per la seua assistència i col·laboració.
Bon Nadal i Feliç 2020!!!

Curs 2019-20 - Tot el Centre - Festival de Nadal