Curs 2019-20 – 6é Primària – Aula Ciclista

Dintre del Programa de Conselleria Esport a l'Escola i com que el CEIP Pintor Gimeno Barón som un Centre Promotor de l'Activitat Física, l'Esport i la Salut (CEPAFE) que estem desenvolupant al nostre centre hem realitzat amb les classes de 5é i 6é l'activitat d'Aula Ciclista. Aquesta ha estat ofertada per la Federació de Ciclisme de la Comunitat Valenciana i el resultat ha estat molt positiu per a l'alumnat.
Els tècnics de la Federació, Ari i Antonio, ens van fer una xarrada teòrica per a preparar-nos per a la sessió pràctica. A més vam realitzar unes activitats dintre de les Unitats Didàctiques facilitades per la Federació de Ciclisme.
Finalment, hem fet una ruta ciclista pels carrers de Vila-real, acompanyats per la Policia Local de Vila-real on hem viscut en primera persona la importància de conéixer i respectar les normes de circulació i de seguretat a l'hora d'anar amb bicicleta.
Moltes gràcies a tots/es els implicats i participants!

Curs 2019-20 - 6é Primària - Aula Ciclista