Curs 2018-19 – Tot el Centre – Festival de Nadal

El darrer divendres 21 de desembre de 2018 tot l'alumnat del centre hem realitzat el Festival de Nadal al pati de l'escola.
Aquest any hem volgut fer un festival diferent i hem estat donant-li moltes voltes. Finalment hem treballat diferents valors per mitjà de les nadales i altres cançons típiques d'aquesta època de l'any. Els i les alumnes han col·laborat en l'elaboració de les lletres de les cançons i ens han eixit adaptacions molt boniques. Hem parlat de coses tan desitjables com el companyerisme, aprendre a compartir, l'amistat, els bons modals, l'excessiu consumisme, la tolerància amb els demés, ... tot amb la música de les nadales tradicionals i d'altres més actuals.
Ademés els i les alumnes han estat els intèrprets de les músiques i de les veus de les cançons utilitzades al festival amb la gravació de les mateixes.
En resum, que tenim un alumnat molt artista però ademés molt creatiu i, el que és més important, amb una bondat enorme.
Moltes gràcies també a les famílies per la seua assistència i col·laboració.
Bon Nadal i Feliç 2019!!!

Curs 2018-19 - Tot el Centre - Festival de Nadal