Curs 2017-18 – Tot el centre – Festival de Fi de Curs

El dijous 21 de juny de 2018 hem realitzat el Festival de Fi de Curs del CEIP Pintor Gimeno Barón a l'Auditori Municipal Rafael Beltrán Moner de Vila-real amb el títol "Volem la Fama".
Ha estat un recorregut per la nostra particular visió d'alguns programes televisius actuals i d'altres d'èpoques passades. Música, ball, interpretació i molt de treball i esforç darrere han donat com a resultat un espectacular festival de Fi de curs a l’Auditori.
Tot l'alumnat ha omplit de màgia i ritme amb les seues actuacions després de mesos d’assajos i segurament nervis i han donat el millor d’ells mateixos gràcies també a la constància del professorat perquè l’actuació haja sigut tot un èxit.
Pensem que el resultat ha estat molt bo, encara que allò que verdaderament ens importa és que l'alumnat haja gaudit de la seua participació en el Festival, i en el procés d'elaboració del mateix. Creiem sincerament que açò si que ho hem aconseguit. Esperem que us agrade el material audiovisual que hem elaborat del Festival.
Aquesta activitat serveix per acomiadar el curs entre ovacions, somriures, emocions i segur que alguna llàgrima i que dóna pas a les esperades vacances estivals.

Curs 2017-18 - Tot el centre - Festival de Fi de Curs