Novetats

• Ja venen els Reis al Mora Puchol!
    Resum del festival de Nadal del CEIP Mora Puchol, on els alumnes van poder delectar-nos amb les seues nadales i vam tindre la visita dels Reis Mags.
  • Aula Creativa inaugurada!
    Ja podem gaudir d’un nou espai diàfan i acollidor al nostre centre. L’Aula Creativa dota d’una aula polivalent en la qual poder llegir, fer actuacions i realitzar activitats que requerisquen d’un espai major, fomentant la convivència entre els alumnes.
  • Visita al parc de bombers
    Els nostres alumnes d’Infantil de 4-5 anys i els 1r de Primària visiten el Parc Principal de Bombers a Sant Vicent del Raspeig.
  • La carabassa d’Halloween
    Tot el col·legi ha realitzat un taller de decoració i receptes de carabasses per a Halloween. Monstruosament divertit i deliciós!
  • Festa d’Halloween al CEIP Mora Puchol
    Fotos de la Festa d’Halloween organitzada per l’AMPA del nostre col·legi. Qué bé ens ho passem!