AMPA Mirantbò

Estimades families,

Ser de l’AMPA és formar part d’un col·lectiu que té com a objectiu engrandir l’aprenentatge dels nostres xiquets.

Totes les persones que perteneixem a l’AMPA del CEIP Mirantbò, curs rere curs, posem els nostres esforços, les ganes i el cor perquè els alumnes del Mirantbò siguen més feliços i tinguen iniciatives complementàries a l’escola, com per exemple, un Curs d’Educació Vial.

També col·laborem amb el col·le en cadascuna de les ocasions especials, com Carnestoltes de l’any passat, on vàrem repartir pizza i sucs per esmorzar, també als finals de cada trimestre, com a l’actuació de Dani Miquel que tant els agrada als xiquets i que ha estat patrocinada per l’AMPA. O a la festa dels Spartans , pelant i preparant la fruita per al nostres xiquets i xiquetes, a més d’ajudar en tot allò que el col·le va necessitar. I com no, al Festival de Fi de Curs, estant presents i repartint gelats per acabar amb música de DJ Manu.

L’AMPA és iniciativa, és millores és ajuda, és diversió al col·le, és, com no, un equip amb el mateix objectiu… una escola amb vida!!

Fes-te de l’AMPA, no t’ho penses!

Contacte AMPA