Els nostres alumnes actuen a la Universitat

El passat dijous 23 de maig, un bon grapat d’alumnes de 5é i 6é de la nostra escola van participar en les Jornades sobre música i cultura per a la inclusió la innovació organitzades per la Universitat d’Alacant i el Cefire artístico-expressiu, les quals van tindre lloc a la Facultat d’Educació. Es tractava d’una ponència a càrrec del nostre mestre de música, Josep, en la que es mostrava la introducció del flabiol, instrument tradicional de les nostres terres, dins de l’aula de música. Vam representar a totes les escoles que formen part del projecte Flabiol que durant aquest curs a posat en marxa la Conselleria d’Educació.

Va estar una gran experiència per als alumnes, els quals van poder demostrar la seua destresa amb el flabiol, instruments de percussió, veu i dansa. Sense dubte, una actuació cum laude.

Podreu gaudir dels millors moments en aquest record audiovisual: