🗓 S”han publicat les resolucions de concessió d’ajudes de menjador per al curs 2024/2025

PRESENTACIÓ:

1⃣ ESBORRANY:

Els familiars de l’ alumnat que ja va sol·licitar per al curs actual aquesta ajuda tindrà disponible en la plataforma “web família” un esborrany amb les dades de la seua sol·licitud actual. Si esteu conformes podeu imprimir, signar i dur al centre.

Si detecteu alguna errada cal.que informeu a secretaria.

Si teniu dificultat en imprimir-ho, el centre us facilitarà l’esborrany en horari de secretaria.

2⃣ NOVES SOL-LICITUDS

Per a l’alumnat que no va sol.licitar les ajudes en el curs actual.

Les noves sol·licituds ( emplenar Annex  I) de l’ajuda de menjador s’hauran de presentar dins del termini junt la següent documentació:

– Fotocòpia del NIF/NIE/passaport dels familiars tutors*

– Documentació per acreditar la unitat familiar com fotocòpia del llibre de família o certificat d’empadronament de tots els convivents.

– Documentació acreditativa de qualsevol circumstància indicada (monoparentalitat, família nombrosa, etc.)

* És requisit imprescindible la comprovació dels ingressos familiars per part de l’Agència Tributària. Si heu fet canvi de Passaport a NIE o NIF cal informar al centre per tal d’actualitzar dades a la nostra plataforma i no sigue rebutjada la sol.licitud

*Els familiars que no disposen de NIF o NIE hauran de sol·licitar un informe en els Serveis Socials de l’Ajuntament per a adjuntar-lo a la seua sol·licitud d’ajuda ja que en cas contrari la seua sol·licitud no serà admesa.

TERMINI PER RECOLLIR AL CENTRE SOL.LICITUDS O ESBORRANYS:

Des del 2 de juliol fins al 15 de juliol en horari de secretaria.

ANNEX I

ℹ️ més info ⬇️⬇️⬇️