ERASMUS +

Durant la setmana del 20 al 26 de maig hem gaudit de la visita dels nostres Erasmus. format per 13 xiquetes i xiquets de 11- 12 anys que han vingut acompanyats per dos de les seves mestres. La seva escola ” Lemgo- Grundschule”, és una escola bilingüe castellà-alemany de la ciutat de Berlín.

Les nostres escoles comparteixen un  projecte educatiu molt semblant, en aquesta ocasió hem compartit moltes activitats relacionades amb el nostre projecte educatiu d´esport a l´escola i salut emocional (PEAFS)

L’alumant de sisé i els nostres Erasmus + han compartit una setmana de convivència tant al centre com a l´entorn.

El primer que vam fer el  dimarts  21, va ser la recepció a l’Ajuntament de Benicarló per part del Regidor d’Educació, Carlos Delshorts, on els va obsequiar amb un detall.

A continuació començàrem aquesta experiència al nostre centre amb  un taller de dansa terapèutica impartit per Eva Fibla. El taller es realitzà també conjuntament amb usuaris d´Afanies a l´escola. A més a més vam compartir AFANIES, Erasmus i alumnat de sisè d’una sessió de jocs de taula.

El dimecres 22 de maig, el nostre alumant Erasmus+ van participar durant tot  el matí als tallers del  Mucbe i per la vesprada gaudiran d´activitats organitzades per part del  club d´atletisme.

El dijous 23, tots junts vam fer una sortida a Morella, al parc de Multiaventura de Saltapins on a part de gaudir de l’esport i la natura vam fer un scaperoom molt divertit.

El divendres també gaudiren tots junts de les activitats de vela al Port Esportiu de Benicarló i acabàrem la setmana amb la presència dels nostres Erasmus+ en el concert de cloenda de l´Escola Canta.

No cal dir que ens ha encantat la vostra visita en la que hem après i compartit molts aprenentatges.

Us esperem el pròxim curs!