❤️‍?FALLES 2024❤️‍?

Divendres, 15 de març, ha estat el punt i final de la nostra falleta, “LA FALLA DEL CATALÁN”. ??

Durant aquests dies l’alumnat ha estat treballant en la construcció dels monuments fallers ?, tots relacionats amb les EMOCIONS. ?????

Dijous, vam fer les votacions ?️ per escollir el ninot indultat, on finalment ha estat guanyador “Fúria”, de la pel-lícula “Inside Out” ?. Cal dir que tots els monuments eren dignes de guanyar ?. Tenim un alumnat, docents i monitores de Irco que són uns i unes artistes. ????

Durant dijous i divendres, l’alumnat del centre, també ha pogut gaudir de la volteta ?????? per les falles.

A més a més, per celebrar la festa ? tampoc podia faltar la tradicional xocolatada amb valencianetes per esmorzar.??

Arribat el moment de la CREMÀ????❤️‍?❤️‍? hem donat la benvinguda a la Junta Local Fallera?, així com a ex-alumnes i alumnat vestits de fallers i falleres.

Ha estat un dia de festa ? i d’emocions ? molt especial!???