30 de gener. Dia Escolar de la No-violència i la Pau ???

?Avui ha estat un dia de la PAU molt especial, on el lema que ens ha acompanyat ha estat “la pau és a les nostres mans” ???

?Tot el nostre alumnat ha col-laborat amb la confecció del nostre mural amb les seves manetes, on els més grans han reflexionat amb més profunditat sobre la necessitat de tindre un món més just i sense conflictes, tant a nivell personal com a nivell global.

? Com cada any hem escoltat amb atenció el manifest de la PAU que ha preparat i llegit l’alumnat de sisè, donant pas després a l’himne de l’alegria dirigit per la mestra de música.

?Per finalitzat hem cantat i ballat tots junts la cançò ” peace like a river” dirigida per la mestra d’anglès i la nostra auxiliar de conversa.

?Donar les gràcies a les mares de l’Ampa que avui han repartit unes galletes de la pau a tot l’alumnat del centre i han organitzat el recull d’aportacions per a la ONG Metges sense fronteres.

? Moltíssimes gràcies a tota la Comunitat Educativa per la vostra participació.