Educació ambiental en ruta / Hort escolar

És un projecte d’educació ambiental de la Generalitat Valenciana en la que s’integren aquelles escoles que han elaborat un programa d’acció dins de l’àmbit escolar per tal d’afavorir una bona actitud davant del medi ambient. Durant el curs 2019/20  ens han concedit el distintiu com a entitat adherida al “EAR”.

La nostra escola sempre ha treballat diferents aspectes mediambientals per tal d’afavorir una actitud responsable i respetuosa amb el medi natural i el nostre entorn. Volem aconseguir que els nostre alumnat siga més autònom, crític, responsable i participatiu en la construcció d’un món sostenible. Açò és molt important i ens compromet a continuar treballant tots els objectius i establir nous camps d’actuació per tal aque aquest eix tansversal siga un dels prinicipis educatius bàsics de la nostra escola.

Tenim els següents objectius:

-Desenvolupament de l’hort ecològic escolar.

-Creació de patis sostenibles.

-Desenvolupament del projecte Recicla mitjançant la reducció (especialment materials plàstics, selecció i reutilització de residus) “Punt Verd”.

hort1
    hort2
    hort4
    JARDINERES