5é A

Llengües

PROJECTE

• APRENEM PER RACONS

Com ja sabeu ens encanta aprendre jugant i de manera manipulativa….

Aquesta setmana estem aprenent i repassant continguts de valencià…. sufixos, prefixos, els verbs, paraules amb p o b, la dièresi, diftongs i hiats.

Com sempre ens agrada molt treballar d’aquesta manera!

Us ensenyem algunes imatges:

• VISITA AL MUSEU DEL TAULELL!

La setmana passada l’alumnat de 4t A i 4t B vam fer la segona visita al museu del taulell.

Aquesta vegada per a practicar tot allò que vam aprendre l’altra vegada! Hem dibuixat als taulells, els hem pintat i ara els hem d’esperar el seus resultats….. Ja tenim ganes de veureu!

Us deixem un un xicotet reportatge d’allò que vam fer….

• ESCOLLIM LOGOTIP

Com ja us hem dit, aquest any, tant 4t A com 4t B fem el mateix projecte i això ens esta donant moltes idees per poder fer junts…..

La primera que hem decidit és fer un logotip conjunt, per tant, cada alumne/a ha fet el seu dibuix i cada classe ha escollit els 2 que més els han agradat.

Finalment, al pati, hem escollit el NOSTRE LOGOTIP.

Voleu veure com ho hem fet?

• APRENEM JUGANT!

A les classes de 4 A i B continuem aprenent amb les estacions.

Aquestes estacions són tant en matemàtiques, castellà com valencià i participen molts mestres per poder ajudar-nos.

Voleu veure unes mostres?

• PROJECTE: ELS EXPERIMENTS

Com ja sabeu, la classe de tercer A estem estudiant el projecte: “Els experiments”.

Aquest trimestre aprendre el nom dels diferents materials que trobem a un laboratori.

Per aquesta activitat hem fet ús de les tauletes del centre.

• 3r A

Aquest curs 2020-2021 estem aprenent moltes coses relacionades amb el nostre projecte, “El cos humà”. Entre d’altres hem investigat sobre l’origen del primer humà i d’on venim, sobre les dents, l’aparell digestiu i les seues parts i funcions, l’aparell locomotor (esquelet i músculs), els sentits, la reproducció, etc.

Som un grup molt alegre i treballador i gaudim molt de poder vindre a l’escola!