Al Mestre tot va sobre rodes!

AÇÒ VA SOBRE RODES! 

Encara que ja estiguen acabant les classes, nosaltres estem ja pensant en els tallers que farem al pròxim curs. I una de les propostes que anem a intentar fer és un taller de patinatge.

És per això que us demanem que si teniu alguns patins que no feu servir o s’han quedat xicotets, feu una donació al col·le per a tindre suficients per a fer tallers per a tots i totes.

Si en teniu, podeu dur-los pels matins (fins al 15 de juliol) i deixar-los a Consergeria. Us donem les gràcies per la vostra col·laboració.

Una abraçada!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies