Activitats de l’AMPA

• FESTA FI DE CURS

Per fi podem anunciar que l’últim dia de col·le tenim la festa de fi de curs, per acomiadar-se de la millor manera possible.

Com en cursos anteriors, tindrem sopar de pa i porta, unflables i altres atraccions, música en directe a càrrec de Diverpool, i sortejarem dos lots de material escolar valorats en 50€ cadascun.

El preu de l’entrada serà de 2€ per persona per als socis, i 5€ per als no socis. Podreu comprar-les al despatx de l’Ampa en el següent horari:
    – Dimecres 29, de 17:00 a 18:00.
    – Dimecres 5, de 10:00 a 11:00.
    – Divendres 7, de 10:00 a 11:00 i de 16:30 a 17:00.
    – Dilluns 10, de 10:00 a 11:00.
    – Divendres 14, de 10:00 a 11:00 (últim dia).

Vos esperem!!65522:07

• EXTRAESCOLAR PATINS

EXTRAESCOLAR PATINATGE

📣

Des de l’AMPA s’informa que queda suspesa l’activitat de patinatge de migdia, ja que el pati no està en òptimes condicions degut a la pluja. Gràcies.

• ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Des de l’AMPA del CEIP Mestre Caballero oferim diverses activitats extraescolars en horari de 17:00 a 18:00 per a que els nostres fills i filles puguen desenvolupar les seues aptituds i gaudir d’allò que més els agrada, i d’altra banda, afavorir la conciliació de les famílies que ho necessiten. Sempre amb empreses de confiança i monitors i monitores qualificats.

• El Club OndaWheels d’Onda realitza classes de patinatge per a l’alumnat de primària.
    • Clap! Educació Activa ens apropa a l’anglès d’una forma vivencial, a través d’activitats quotidianes, jocs, manualitats, cançons, que fan que l’alumnat (des de 3 anys) aprenga l’idioma gaudint amb els seus companys.
    • L’empresa local Animatrix ens ofereix una diversitat d’activitats extraescolars per a tot l’alumnat del centre, amb preus assequibles, per a que cada xiquet i xiqueta puga elegir el que més li apassiona. Entre les quals tenim robòtica, balls moderns, gimnàstica artística, taller de música, guitarra i teatre.

• Per últim, des de 4 anys, els xiquets i xiquetes tenen l’oportunitat de participar dels Jocs Esportius d’Onda (organitzats per l’Ajuntament i Caixa Rural) amb l’extraescolar Multiesport. És una bona opció per aquells xiquets i xiquetes que vullguen fer esport, amb entrenaments un dia a la setmana de diferents modalitats (futbol, bàsquet, pilota valenciana, handbol) i participar en els partits amb altres escoles d’Onda els dissabtes de matí.

L’oferta de les diferents activitats extraescolars dependrà de la demanda de les famílies i de les suggerències que ens facen arribar a l’Ampa, per tal de poder cobrir les vostres necessitats.