DIA DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU

Com sabeu hui, 30 de gener, celebrem el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP).

🕊

Volem donar les gràcies a l’AMPA que ha organitzat uns contacontes per nivells amb l’ajuda de l’alumnat de 6é. Ha estat molt bé! I també hem cantat la cançó “Avui he tingut un somni”, que l’alumnat ha preparat aquests dies amb l’ajuda de Vicki a música i de les tutores. Gràcies!

☮️

Inma, la mestra de religió també ha fet diferents treballs per commemorar aquesta data, aixi com els tutors i tutores amb els seus grups. És una commemoració molt important i més amb els temps que corren i les guerres que malauradament l’alumnat veu tots els dies als informatius. El DENIP fou fundat l’any 1964 pel poeta i educador mallorquí Llorenç Vidal Vidal, i és una iniciativa d’Educació No-violenta i Pacificadora, difosa internacionalment. Es practica a escoles de tot el món, els dies 30 de gener i propers (aniversari de la mort de Mahatma Gandhi). El DENIP propugna una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau. El seu missatge bàsic diu: “Amor universal, No-violència i Pau. L’Amor universal és millor que l’egoisme, la No-violència és millor que la violència i la Pau és millor que la guerra”.

🤗

Podeu vore les imatges al nostre Facebook i al nostre instagram. I si voleu ens podeu regalar un like. Gràcies

🤗

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies