Biblioteca escolar

• BIBLIOTECA ESCOLAR
    📚

JA ESTEM A L’OPAC, EL CATÀLEG DE LES BIBLIOTEQUES ESCOLARS VALENCIANES!

Hui volem donar-vos una molt bona noticia! La nostra Biblioteca Escolar ja està al catàleg OPAC de la xarxa valenciana de biblioteques escolars en línea, això significa que qualsevol persona pot consultar el nostre catàleg des d’Internet. A més, els docents, els personal no docent i l’alumnat, també poden consultar i reservar llibres o documents, mitjançant les credencials (usuari i contrasenya) de la seua Identitat Digital (compte @edu.gva.es o @alu.edu.gva.es).

Per poder consultar els nostres llibres heu d’accedir a https://portal.edu.gva.es/opac/ ficant la provincia (Castelló) i el nostre centre ( 12004345 – CEIP Mestre Caballero ).

Salutacions.

animació lectora 3
animació lectora

Aquest curs hem fet una forta aposta per l’adquisició de nous llibres a la biblioteca, tenim al voltant de 100 nous títols molt vistosos, variats i per a tots els gustos. Amb ells tindrem la possibilitat de submergir-nos en un munt d’històries i aventures que t’estan esperant a la nostra escola! A més a més, en abril tindrem la gran sort de gaudir de diferents conta contes i animacions lectores per a tots els nivells, i celebrarem el centenari de l’escriptor Gianni Rodari. També quinzenalment s’estan fent unes sessions d’animació lectora amb l’objectiu de desenvolupar el gust per la lectura i presentar a l’alumnat les diferents novetats de la biblioteca. Us animem a que no deixeu de gaudir d’elles! Volem aprofitar per donar les gràcies a les famílies voluntàries que ens estan ajudant a introduir els llibres de la biblioteca a l’ordinador amb l’objectiu de poder informatitzar el procés del préstec de llibres en un futur pròxim.

animació lectora 2
animació lectora 4

VIDEO CELEBRACIÓ DEL DIA DEL LLIBRE 2020 DES DE CASA I PER A TOT L’ALUMNAT: