FESTA FI DE CURS.

Guuuauuuu!!! Quin final de curs més especial vam tindre ahir!

Tot l’alumnat va gaudir amb les activitats de Nucs: tiro amb arc , orientació , laberint de cordes, slackline i gimcana .

IRCO va ficar la nota dolça amb gelats  per a tots i totes.

Primer i segon cicle van fer la festa de l’aigua al col·le  i tercer cicle va anar a la Piscina Municipal.

 I Almudena va fer moure l’esquelet amb la zumba

Moltes gràcies a tots i totes el que vau fer possible aquest magnífic fi de curs per al nostre alumnat. I vosaltres, la raó de tot, descanseu i gaudiu de l’ estiu ! Us esperem al mes de setembre amb molta il·lusió  i les bateries carregades.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies