Proves accés al grau mitjà de Tècnic Esportiu en Atletisme (semipresencial)

Període d’inscripció: fins el 16 de setembre

DOCUMENTACIÓ:

• Sol·licitud d’inscripció per a la realització de la prova de caràcter específic. (Descarrega-la ací).
  • Fotocòpia compulsada del DNI, NIE o document acreditatiu d’identitat.
  • Fotocòpia compulsada del requisit acadèmic corresponent.
  • Certificat mèdic oficial, de data recent (màxim 2 mesos) i en el qual conste: «que l’alumne o l’alumna no patix cap malaltia que li impedisca presentar-se a esta prova, haurà d’haver rebut la vacuna contra el tètanus, i haurà de comptar amb les condicions psicofísiques necessàries per a la realització de les proves físiques establides per a l’accés a les titulacions de tècnic esportiu o tècnic esportiu superior en la modalitat corresponent».
  • Certificat acreditatiu de discapacitat, si se sol·licita per esta via de reserva.
  • Justificant del pagament de taxes (model 046). El pagament de la taxa 9773 de 22,72€ es pot realitzar a través de la web https://atv.gva.es/va/tributos-impuestos-declaraciones-tasas-046-conseducacion

** Quedaran exempts de la prova d’accés de caràcter específic a estos ensenyaments, els qui acrediten la condició d’esportista d’alt nivell, esportista d’alt rendiment o esportista d’èlit en la modalitat d’atletisme. En aquest cas, cal aportar el certificat acreditatiu de dita condició a la secretaria del centre.

INFORMACIÓ D’INTERÈS: