ACCÉS A WEB FAMÍLIA
La Conselleria d’Educació, amb l’objectiu de facilitar la comunicació entre els centres educatius i les famílies a través de les tecnologies de la informació i la comunicació, està modernitzant la gestió acadèmica i administrativa dels centres docents mitjançant el projecte ITACA (Innovació Tecnològica Administrativa per a Centres i Alumnes).
Web Família 2.0 és un plataforma que ofereix la possibilitat de consultar qualificacions, faltes d’assistència, retards, comportaments, avisos de tutors i tutores i activitats complementàries a través d’Internet. També ofereix el servei de notificació de qualificacions o avisos a través de correu electrònic. Des de Web Família 2.0 les famílies o els tutors i tutores legals també podran comunicar-se amb el professorat que imparteix les classes als seus fills, filles o tutelats.
Per a tindre accés a aquesta informació, cal ser alumne o alumna major d’edat o, en el cas de l’alumnat menor d’edat, ser mare, pare, tutor/a legal de l’alumne/a i donar-se d’alta en aquest servei.
COM ACCEDIR A WEB FAMÍLIA?
Des del navegador a través de https://familia.edu.gva.es/wf-front/myitaca/login_wf
Descarrega l’app a través d’App Store, Google Play o AppGallery.
Més informació a: https://portal.edu.gva.es/itaca/queeswebfamilia20/