Clauers solidaris

Benvolguts companys/es,
L’alumnat de 1r d’ESO de l’optativa d’Educació Plàstica Visual i Audiovisual ha confeccionat uns clauers solidaris prenent com a referència els brodats del vestit tradicional ucraïnès.
L’objectiu d’aquesta activitat és promoure entre el nostre alumnat la solidaritat i el respecte entre els pobles i el rebuig cap als conflictes armats vigents en l’actualitat. Aquests clauers (que per cert són ben bonics) es podran adquirir fent un donatiu de 2 euros a la causa. Aquests diners seran la nostra xicoteta aportació a protegir i ajudar als i les civils que han vist les seues vides trasbalsades per aquesta guerra tan injusta. Us demanem la vostra col·laboració per tal que aquesta informació arribe a l’alumnat dels diferents cursos.
Us esperem a l’entrada del centre els dies 7 – 11 – 12 i 13 d’abril. No us quedeu sense el vostre clauer solidari!!!