Admissió curs 24/25

El proper DIJOUS 23 DE MAIG DE 2024 a les 17:15 celebrarem la jornada de portes obertes per a aquelles famílies que vullguen conèixer el nostre projecte educatiu i el nostre centre. Ens reunirem a l’aula de 1r A. Us esperem!

Us informem de què el Consell Escolar del CEIP Manel Garcia Grau, en sessió extraordinària celebrada el dilluns 29 d’abril de 2024 ha acordat NO CONCEDIR CAP PUNT ADDICIONALS als ja contemplats en la normativa.

Clicant ací podeu trobar tota la normativa relativa a l’admissió de l’alumnat per al curs 2024/25.

La sol·licitud d’admissió es realitzarà de forma telemàtica a través del portal ADMINOVA

Els terminis per a la presentació de sol·licituds els podeu consultar al següent Annex de la normativa: