INICI

“Bastaria sols un mot per fer més digne el món. I nosaltres no som res si no som paraules”

— Manel Garcia i Grau

• LLISTATS DE MATERIAL curs 2024/2025

Compartim amb vosaltres els llistats de material inicial per al proper curs.

• LLISTAT DE LLIBRES CURS 2024/2025

Teniu disponible el llistat de llibres per al curs 2024/2025. Recordeu que en cas de pertànyer al Banc de llibres, no s’ha de comprar cap llibre/quadern ja que ho gestiona tot l’escola.

• NOVETATS ADMISSIÓ 2024/2025

Podeu accedir des de la pàgina ADMISSIÓ 2024/2025 a tota la informació actualitzada referent al procés d’admissió per al proper curs.

JORNADA DE PORTES OBERTES: Dijous 23 de maig a les 17:15 al centre.

• shoolfood4change

L’escola està participant en el projecte europeu SchoolFood4Change amb l’objectiu de millorar els hàbits d’alimentació de tota la comunitat educativa. Ens estem iniciant en propostes i activitats per a assolir el nivell Bronze. Hem creat una comissió mixta amb alumnat i professorat per tal d’avançar en la següent línea de treball:

• Alimentació saludable: consum de productes integrals, reducció de sucres afegits i productes elaborats, productes de proximitat, augment de fruïtes i verdures, augment del consum de llegums…
    • Control del malbaratament alimentari: Cal treballar per tal que hi haja desperdici 0 en els aliments que es consumeixen, fent-nos més conscients de les dificultats que té part de la població per a l’accés d’aliments i aigua potable.
    • Consum responsable: concienciar sobre la importància de consumir productes de proximitat i de temporada per millorar la salut i evitar també un impacte ambiental.
    • Implicar a la comunitat educativa en la presa conscient de decisions que milloren la seua salut.
    • Propostes nutritives i equilibrades: a més del menjador escolar, volem extendre aquests hàbits d’alimentació a altres moments proposant alternatives d’esmorçars no processats, receptes de temporada, etc.
  • CARRERA SOLIDÀRIA DE LA LEUCÈMIA

ESTA ÉS UNA ESCOLA ENTRE CENT MIL

Cursa solidària “Unoentrecienmil”

Divendres passat 20 d’octubre vam celebrar el major moviment escolar contra la leucèmia infantil. Un any més, ens unim a la “Volta al cole” que promou la Fundació Unoentrecienmil, una carrera solidària que pretén recaptar fons per a la investigació de la leucèmia infantil.

Com cada any, l’alumnat d’educació infantil i d’educació primària juntament amb tot l’equip docent de l’escola ens vam ficar els dorsals solidaris per a col·laborar amb la causa i vam fer la volta solidària per la leucèmia infantil.

Gràcies a tots/els teus els que han col·laborat en la carrera, hem aconseguit recaptar 887€ per a la investigació de la leucèmia infantil. Cent mil gràcies a tots!

juliol 2024
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg