FEDERACIÓ SALVAMENT I SOCORRISME 25 – 26

Durant aquest segon trimestre, l’alumnat de tercer i quart de Primària ha participat en diverses sessions dirigides per monitors de la Federació de Salvament i Socorrisme de la Comunitat Valenciana (https://fsscv.es/). En aquestes classes, l’alumnat ha pogut conéixer les diferents activitats que es duen a terme en aquest esport, tant des del vessant teòric com des de la pràctica.

Al llarg de les sessions han aprés conceptes i tècniques bàsiques com el VOS, la RCP. el trasllat d’una persona ferida o accidentada… posant en pràctica situacions relacionades amb el salvament i el socorrisme.

Per a finalitzar aquesta experiència, s’han realitzat unes jornades esportives a l’arena, on l’alumnat ha practicat diferents proves pròpies d’aquest esport, com ara l’sprint, els relleus i la prova de banderes.

Volem agrair especialment la dedicació i el treball dels monitors Rodrigo, Andrea i José, que durant aquestes 8 setmanes de formació han compartit els seus coneixements i han fet possible que l’alumnat gaudisca i aprenga sobre el món del salvament i socorrisme.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies