PILOTA A L’ESCOLA
El dimarts 27 de gener, l’alumnat de 4t de primària de l’escola ha rebut la visita del pilotari Raul Sanchis i del tècnic Manel Sabater, dins del programa Pilota a l’Escola. Aquesta activitat ha sigut una experiència molt enriquidora, ja que ens ha permés conéixer de prop el món de la pilota valenciana.
En primer lloc, vam gaudir d’una part teòrica, on ens van explicar els orígens de la pilota valenciana, les seues modalitats i la importància que té dins de la nostra cultura. Una vegada acabada aquesta part, es va realitzar una entrevista al pilotari Raúl Sanchis, en la qual ens va contar aspectes de la seua vida, la seua trajectòria esportiva i les experiències que ha viscut al llarg de la seua carrera.
Finalment, es va dur a terme la part pràctica, on l’alumnat va poder participar activament, aprenent tècniques bàsiques i jugant amb la seua ajuda i orientació. Aquesta visita ha sigut molt interessant i motivadora, i ens ha ajudat a valorar encara més la pilota valenciana.
