Escola canta

L’escola canta 2024: Els Super ODS. Creixem cantant

Fa una setmana per fi arribà el moment de posar en valor el treball realitzat pels xiquets i xiquetes de 3r i 4t de la nostra escola. Després de l’èxit de l’any passat, en el que ens estrenàrem des de l’aula de música en el projecte Escolarts: l’Escola Canta, enguany hem tornat a repetir eixa meravellosa experiència.

Prèviament a la gran estrena, a classe treballarem els textos, les melodies i coreografies, coneixèrem quins són els ODS així com la seua importància, i aprenèrem a com podem posar el nostre granet d’arena per a lluitar contra les injustícies.

Després de quatre mesos assajant arribà el dia 6 de maig, la primera prova del nostre treball, assajant junt a 17 escoles més de la comarca al pavelló Pla de l’Arc de Llíria. Erem 1.200 persones cantant a una. Conjuntament amb la Banda UDP del Camp de Túria i Serrans, férem un assaig de categoria, on tot va anar rodat.

El dia 7 de maig realitzàrem dos concerts a Llíria, un per a escolars i autoritats i l’altre per a famílies. Interpretàrem la cantata “Els Super ODS” de la compositora Mª José Belenguer, cantant i tocant per a tindre un món millor.

Ha sigut molt gratificant treballar colze a colze amb els nostres xiquets i xiquetes, amb els nostres companys/es mestres de música de la comarca, fent un gran equip, recolzant-nos i treballant per a que tot anarà a la perfecció. I així va ser!

Volem agrair al nostre alumnat el treball ben fet i les ganes posades: sou uns cracks! Heu deixa’t el pavelló ben alt! A les famílies, per la gran participació d’alumnat del nostre centre al concert de la vesprada. Des de dalt vos veïem a tots! Va ser molt emocionant. Als companys i companyes mestres que han participat en el projecte, per la vostra ajuda i acompanyament en tot moment. Gràcies! I, a l’Ajuntament de Benaguasil, per financiar l’activitat, amb la contractació dels autobusos i el pagament de les samarretes.

Estem molt satisfetes del treball realitzat. Esperem poder gaudir els pròxims anys d’estos projectes que marquen tan positivament al nostre alumnat.

Laia i Ana, mestres de música del CEIP Luis Vives