Escola dansa

Diuen que el millor somriure naix ballant. Sols heu de mirar els vídeos lque hem gravat a la nostra escola per a comprovar que és així. 100 xiquets i xiquetes de 1r i 2n de primària han montat la coreografia Espremedors, del grup valencià La Fúmiga, proposada per la Conselleria d’Educació per a portar endavant l’Escola Dansa, dins del projecte Escolarts.

Ho hem passat molt bé a les classes de música preparant la dansa, i del que estem segures és que tots i totes han donat el millor d’ells mateixos. Vídeos que queden per al record i que en uns anys, de segur recordaran amb molta estima. Aprofitem per a agrair la seua col·laboració a Marta, Inma i Ana, educadores del centre, i a Maria, Sandra i Ana mestres i educadora en pràctiques, en la preparació del projecte.

Mai és tard per a aprendre a ballar. Vos animem a que balleu Espremedors amb els vostres fills i filles i passeu una estona ben divertida. Teniu a casa als millors coreògrafs i coreògrafes. Esperem que gaudiu tant vegent-los com nosaltres a classe amb ells i elles. Enhorabona a tots els xiquets i xiquetes de 1r i 2n! Sou meravellosos!

Laia i Ana. Mestres de música del CEIP Luis Vives.

1rA
2nB