Atenció sanitària

Estimades famílies:

Per a complir les instruccions de la RESOLUCIÓ de 13 de juny de 2018, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Deporta i de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, por la que es dicten instruccions i orientacions d’atenció sanitària específica en centres educatius per a regular l’atenció sanitària a l’alumnat con problemes de salut crònica en horari escolar, l’atenció a urgències, així com l’administració de medicaments i l’existència de farmacioles en els centres escolars, es NECESSARI que ho case que el seu fill/a patisca alguna malaltia o deficiència crònica que requerisca cures especials passen por secretaria i aporten al centre la següent documentació:

* L’informe de salut i prescripció mèdica per a l’administració de medicaments en horari escolar (ANNEX IV, document proporcionat por ho centre de salut, però també disponible ací).

* Circular sobre si pateix o no alguna malaltia crònica (disponible ací)

* Medicació prescrita por el metge o mèdica, retolada con el número complet del/de l’alumnes/a i la posologia i freqüència. Les famílies o tutores legals es responsabilitzaran tant de la seua renovació com del control de la seua caducitat.

* Consentiment informat del pare, mare o tutor/a legal i sol·licitud a la persona responsable de la direcció del centre per a subministrar medicació un una altra atenció sanitària en horari escolar ( ANNEX V. Document proporcionat por ho centre educatiu i disponible ací)

L’horari d’atenció per al lliurament de documentació serà de dilluns a divendres de 9.00 a 10.00 o de 13.00 a 14.00.

S’important que s’aporte la medicació l’abans possibles al costat de la seua respectiva posologia.

Data límit de lliurament, dimecres 27 de setembre. Qualsevol dubte, criden al centre al 96 6915420 i l’ajudarem.

Per a més informació i descàrrega d’altres annexos:

https://ceice.gva.es/es/web/inclusioeducativa/protocols#sanitari (Model d’actuació per a l’atenció sanitària específica en centres educatius)