Publicada la RESOLUCIÓ de 18 de juny de 2024, de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, per la qual es convoca la concessió d’ajudes de menjador escolar en els centres educatius no universitaris públics i privats concertats per al curs escolar 2024-2025

El termini ordinari de recollida i confirmació d’esborranys i de presentació de sol·licituds al costat de la documentació justificativa s’iniciarà el dia 1 de Juliol de 2024 i finalitzarà el 19 de juliol de 2024.

PER A ALUMNAT QUE EN EL CURS 2023/24 JA VA SOL·LICITAR AJUDA PER AL MENJADOR ESCOLAR:

Els pares, mares o tutors de l’alumnat, a partir del dilluns 1 de juliol podran passar per la Secretaria del centre per a sol·licitar l’ajuda de menjador. L’horari d’atenció serà de 9.00 a 10.00 h i de 13.00 a 14.00 fins al 5 de juliol i de 9.00 a 10.00 fins al 19 de juliol.

Des del centre es facilitarà l’esborrany de sol·licitud PER A CADA ALUMNE/A (encara que formen part de la mateixa unitat familiar), on consten pregravats les dades que obren en poder d’esta administració. Si els/les sol·licitants estan conformes amb les dades, hauran de firmar l’esborrany i presentar-lo en el mateix centre, sense necessitat de presentar documentació justificativa.

Si algun de les dades que figuren en l’esborranyno és conforme, es procedirà a imprimir i assenyalar la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany, presentant est en el centre educatiu juntament amb la documentació justificativa.

En el cas d’alumnat pertanyent a una unitat familiar amb més d’un alumne/a sol·licitant, es procedirà de la manera següent:

  • Si l’esborrany dels alumnes/as és correcte s’efectuarà la confirmació de les dades, firmant cada esborrany. Si les dades d’algun alumne/a no són conformes es procedirà a assenyalar la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany, presentant est en el centre educatiu juntament amb la documentació justificativa.

En el cas que algun alumne/a no estiga inclòs/a en l’esborrany, s’haurà de presentar una nova sol·licitud només per a este alumne/ a, emplenant l’annex I i adjuntant la documentació acreditativa. Tant la confirmació de l’esborrany com la presentació de l’annex I es realitzaran en el centre on estarà matriculat l’alumnat durant el curs 2024-2025.

PER A ALUMNAT QUE EN EL 2023-24 NO VA SOL·LICITAR AJUDA PER AL MENJADOR ESCOLAR:

La sol·licitud d’ajuda es realitzarà presentant l’ANNEX I, emplenat, i adjuntant la documentació acreditativa que es requerix en esta convocatòria en el centre on estarà matriculat l’alumnat durant el curs 2024-2025. L’annex el podran arreplegar en la consergeria del centre o descarregar-lo des de la pàgina del centre si així ho desitgen.

DOCUMENTACIÓ A APORTAR AMB LES SOL·LICITUDS

Les SOL·LICITUDS D’AJUDA ASSISTENCIAL DE MENJADOR hauran d’anar acompanyades de la següent documentació (original i una còpia que serà compulsada pel personal receptor):

  • FOTOCÒPIA DEL DNI/NIF/PASSAPORT/NIE dels sol·licitants (pares, tutors o similars)

La documentació que resulte necessària per a acreditar LA COMPOSICIÓ DE LA UNITAT FAMILIAR (fotocòpia del llibre de família compulsada) o aquella documentació necessària per a acreditar CIRCUMSTÀNCIES SOCI-FAMILIARS que es tinguen (certificat d’inscripció padronal unitat de convivència i conveni regulador actualitzat, si és el cas)

CIRCUMSTÀNCIES SOCI-FAMILIARS (puntuació màxima 2 punts)

Els membres de la unitat familiar, per mitjà de la firma en l’imprés de la sol·licitud o de la confirmació de l’esborrany, autoritzaran la conselleria competent en matèria d’educació a consultar per mitjans telemàtics l’obtenció de dades d’identitat de les persones sol·licitants.

D’acord amb el que es disposa en l’article 28 de Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en absència d’oposició expressa per part de les persones interessades, l’òrgan gestor del procediment estarà autoritzat per a obtindre directament les dades d’identitat de les persones sol·licitants o, si és el cas, dels seus representants legals, així com les dades relatives a l’IRPF facilitats per la *AEAT o les dades arreplegades a través de la consulta a plataformes autonòmiques d’interoperabilitat (PAI).

En cas d’oposar-se al fet que l’òrgan gestor obtinga directament esta informació, quedaran obligats a aportar els documents corresponents en els termes exigits per les normes reguladores del procediment. Es valoraran les circumstàncies sociofamiliars especials de l’alumnat, per cadascun dels conceptes assenyalats, que hagen sigut degudament acreditades mitjançant ORIGINAL I CÒPIA COMPULSADA de les certificacions o documents amb validesa oficial que s’especifiquen.

TIPUS DE CIRCUMSTÀNCIA SOCIOFAMILIARDOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA  BAREMACIÓ
1Alumnat de centres singulars de compensació de desigualtats  (CAUS).Ofici per la secretaria del centre educatiu.1 PUNT
2Situació de DESOCUPACIÓ o atur laboral del pare i de la mare i/o tutors, sense percebre cap d’ells prestacions o subsidis per este concepte.Marcar en la casella de la sol·licitud (es verifica d’ofici per l’Administració).1 PUNT
3Condició de persona refugiada.La presentació de l’original o còpia compulsada de la documentació facilitada pel Ministeri de l’Interior.1 PUNT
4Fill/a  de famílies monoparentals. Títol de família monoparental (Decret 179/2013 de 22 de novembre). Si estiguera en procés de renovació ha d’aportar-se la còpia de la sol·licitud de renovació, o el títol temporal de família monoparental expedit per la Direcció Territorial de Servicis Socials i  Igualtat de la província de residència. En el cas de no disposar d’este títol, s’acredita la situació monoparental aportant la següent documentació: -Viduïtat: llibre de família i certificat de defunció d’algun dels cònjuges. -Separació o divorci: llibre de família i sentència judicial ferma de separació o divorci o conveni regulador (en el cas de parelles de fet), on constarà l’obligació legal de pagar pensió alimentària, i de règim de convivència de la descendència. -Famílies de mare/pare soltera/o: llibre de família o certificació del Registre Civil. En els tres casos, a més s’haurà d’aportar certificat municipal de convivència o en defecte d’això, informe dels servicis socials o certificat d’empadronament col·lectiu.  La convivència amb una altra persona amb la qual mantinguen relació afectiva, estiga o no regularitzada, exclou d’esta condició i dels seus beneficis.1 PUNT
5Condició de persona toxicòmana, d’alcohòlica o reclusa en un centre penitenciari, per part del pare o de la mare o tutors (per una o diverses d’estes condicions).Certificat del director del centre penitenciari o certificat acreditatiu expedit per un metge o metgessa especialista. (La puntuació prevista s’aplicarà per cada circumstància concurrent i per cada membre de la unitat familiar (mare i/o pare)).1 PUNT
6Família nombrosa de qualsevol categoria.-Títols de família nombrosa emesos en la CV: s’acreditarà d’ofici per òrgan competent (sense necessitat de presentar documentació). -Títols de família nombrosa emesos fora de la CV:. títol o carnet de família nombrosa en vigor o el llibre de família. Si estiguera en procés de renovació ha d’aportar-se la còpia de la sol·licitud de renovació, o el títol temporal de família monoparental expedit per la Direcció Territorial de Servicis Socials i  Igualtat de la província de residència.1 PUNT
7Diversitat funcional d’algun membre de la unitat familiar igual o superior al 33%.Certificat de reconeixement del grau de discapacitat o la corresponent targeta acreditativa de condició de discapacitat emesa per la Conselleria  competent en matèria de servicis socials. -Resolució de l’I.N.S. S. reconeixent la condició de pensionista per incapacitat permanent total, absoluta o gran discapacitat. – La diversitat funcional de l’alumnat, dels germans/as, del pare, de la mare o dels seus tutors, s’acreditarà d’ofici per l’òrgan competent. -Resolució del Ministeri d’Hisenda i Funció Pública, reconeixent pensió de jubilació o retir per incapacitat permanent per al servici o inutilitat.1 PUNT
8Orfe absolutLlibre de família o Certificat del Registre Civil2 PUNTS

LA PUNTUACIÓ MÀXIMA A OBTINDRE SUMANT LA PUNTUACIÓ OBTINGUDA EN LA RENDA ANUAL PER CÁPITA I LES CIRCUMSTÀNCIES SOCIOFAMILIARS NO PODRÀ SER SUPERIOR A 20 PUNTS.


Publicada la Resolució 17/05 de 2024, per la qual s’establix el procediment per a assignar una dotació econòmica als centres, destinada a la reposició i renovació de llibres de text i material curricular per al curs escolar 2024-2025.


Estimades famílies,

El dijous 30 de maig de 2024 comença el període d’admissió telemàtica.

Es podrà accedir des del següent enllaç: https://portal.edu.gva.es/adminova/es/inicio/


Estimades famílies,

Es convoquen, ajudes per a alumnat amb necessitat específica de suport educatiu per al curs acadèmic 2024-25.

EXTRACTE de la Resolució de 12 d’abril de 2024, de la Secretaria d’Estat d’Educació, per la qual es convoquen ajudes per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu per al curs acadèmic 2023-2024. 

Quan he de sol·licitar-la?

La convocatòria per al curs 2024/2025 es va publicar el 19 d’abril de 2024. Termini de presentació de sol·licituds: El termini de sol·licitud és del 30 d’abril al 13 de setembre de 2024.

Quines persones poden sol·licitar esta ajuda?

https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas/ayudas-apoyo-educativo/tipos-de-becas.html#que-personas

Quins requisits he de complir?

https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas/ayudas-apoyo-educativo/que-necesitas.html

Com sol·licitar-la?

https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas/ayudas-apoyo-educativo/como-solicitarla.html#pasos-para-solicitarla

Des del centre es contactarà amb aquelles famílies que complisquen amb els requisits establits per la normativa i els ajudarem a realitzar el tràmit, SI EL NECESSITEN.

Una cordial salutació


Publicada la normativa, el calendari d’admissió i els criteris de valoració de sol·licituds per a la nova campanya de matriculació 2024/25


Aquest centre realitza activitats cofinançades pel Fons Social Europeu

Nombre del centro: CEIP LEÓN FELIPE
Código del centro: 03004594

Dirección 
Dirección: CL. ARISTIDES BOTELLA TORRES Nº – 1
Localidad: ELX
Código postal: 03205
Teléfono: 966915420
Fax: 966915421
Correo electrónico: 03004594@edu.gva.es
URL del centro:
https://portal.edu.gva.es/03004594


PINCHE AQUÍ PARA DESCARGAR LOS LIBROS DE TEXTO PARA EL CURSO 23/24

MATRICULACIÓN 23 – Acceda al menú “Secretaría –> Matrícula” para descargar la información de la matrícula.


Más información en: 

Guía de Centros Docentes

Facebook