Estimades famílies,

Es convoquen, ajudes per a alumnat amb necessitat específica de suport educatiu per al curs acadèmic 2024-25.

EXTRACTE de la Resolució de 12 d’abril de 2024, de la Secretaria d’Estat d’Educació, per la qual es convoquen ajudes per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu per al curs acadèmic 2023-2024.

Quan he de sol·licitar-la?

La convocatòria per al curs 2024/2025 es va publicar el 19 d’abril de 2024. Termini de presentació de sol·licituds: El termini de sol·licitud és del 30 d’abril al 13 de setembre de 2024.

Quines persones poden sol·licitar esta ajuda?

Quins requisits he de complir?

Com sol·licitar-la?

Des del centre es contactarà amb aquelles famílies que complisquen amb els requisits establits per la normativa i els ajudarem a realitzar el tràmit, SI EL NECESSITEN.

Una cordial salutació

Publicada la normativa, el calendari d’admissió i els criteris de valoració de sol·licituds per a la nova campanya de matriculació 2024/25

Publicada la RESOLUCIÓ de la Direcció General de Centres Docents per la qual s’estableix la puntuació mínima per a la concessió d’ajudes de menjador en el curs 2023-2024. Poden consultar-la fent clic ací

ELS LLISTATS DE NOU INGRÉS DE L’ALUMNAT  D’INFANTIL 3 ANYS ESTAN PUBLICATS EN LA CONSERGERIA DEL CENTRE. Es recorda a les famílies que han de recollir documentació en consergeria per a entregar el dia de l’entrevista.

Estimades famílies:

És el nostre desig que es troben bé i hagen passat un feliç estiu. Un any més el Claustre de professors del *CEIP León Felipe els donem nostra més sincera benvinguda al nou curs 2023/2024 que s’iniciarà el dilluns 11 de setembre per a tot l’alumnat.

La jornada escolar diària, el mes de setembre, començarà a les 9.00 i finalitzarà a les 13.00, tant per a l’Etapa d’Infantil com per a l’Etapa de Primària.

MENJADOR: El servei de menjador escolar començarà també el dia 11 de setembre. Per a aquelles famílies que no han presentat la sol·licitud de menjador i estiguen interessades, s’obri un nou termini del 4 al 7 de setembre perquè li ho puguen entregar a l’encarregada de menjador. L’horari d’eixida del menjador serà a les 14.30.

*CHEQUELIBROS: Ja estan disponibles els xec-llibres per als cursos 1r i 2n de Primària. L’horari i lloc de recollida serà del dia 4 al 8 de setembre de 9.00 a 10.00 h. en l’Hall del centre. Aquelles famílies que no puguen recollir el xec-lliure dins d’aquesta franja horària podran delegar en una altra persona. Per a això, s’haurà d’autoritzar per escrit i amb fotocòpia del DNI (de la persona que autoritza) la recollida d’aquest.

Al llarg de la setmana se’ls traslladarà tota la informació necessària per al correcte funcionament del curs. També podran consultar tota la informació referent l’organització i funcionament del centre en la pàgina web del col·le.

Desitjant-los un feliç curs, reben una cordial salutació.

La Direcció del Centre

Se ha publicado la RESOLUCIÓN de la Conselleria de Educación, Cultura y Deporte, por la cual se convoca la concesión de ayudas de comedor escolar. Pinche en el apartado COMEDOR para acceder a esta resolución y a un resumen de la misma.

Se ha publicado la Resolución de la Conselleria de Educación, Investigación, Cultura y Deporte, por la que se establece el procedimiento para asignar una dotación económica para destinar a la reposición y renovación de libros de texto y material curricular (PROGRAMA XARXA LLIBRES). Pinche en lel apartado SECRETARÍA PARA ACCEDER a las instrucciones para pertenecer al Banco de Libros del Centro.

Se convocan, para el curso 2023-2024, ayudas individualizadas para los alumnos con necesidad específica de apoyo educativo asociada a discapacidad, trastornos graves de conducta o trastornos graves de la comunicación y del lenguaje, incluyendo al alumnado con TDAH (Trastorno por déficit de atención por hiperactividad) el alumnado con TEA (Trastorno del espectro autista). Así como, ayudas para programas específicos complementarios a la educación reglada para alumnado con necesidad específica de apoyo educativo asociado a altas capacidades intelectuales.

Plazo de presentación de solicitudes: desde el día 8 de mayo de 2023 hasta el día 20 de septiembre de 2023, ambos inclusive.

Acceso a la solicitud: https://sede.educacion.gob.es/portada.html

Extracto de la Resolución de 20 de abril de 2023, de la Secretaría de Estado de Educación, por la que se convocan ayudas para alumnos con necesidad específica de apoyo educativo para el curso académico 2023-2024.

Aquest centre realitza activitats cofinançades pel Fons Social Europeu

Nombre del centro: CEIP LEÓN FELIPE
Código del centro: 03004594

Dirección: CL. ARISTIDES BOTELLA TORRES Nº – 1
Localidad: ELX
Código postal: 03205
Teléfono: 966915420
Fax: 966915421
Correo electrónico: 03004594@edu.gva.es
URL del centro:

PINCHE AQUÍ PARA DESCARGAR LOS LIBROS DE TEXTO PARA EL CURSO 23/24

MATRICULACIÓN 23 – Acceda al menú “Secretaría –> Matrícula” para descargar la información de la matrícula.

Más información en:

Guía de Centros Docentes