Matriculació 2024-25

INFORMACIÓ IMPORTANT

La matriculació de tot l’alumnat que cursarà els seus estudis en l’IES La Senda el pròxim curs 2024-25 es realitzarà de manera telemàtica, mitjançant un qüestionari en línia que estarà obert des de les 00.00 h del dimarts 25 de juny de 2024 fins a les 23.59:59 h del dilluns 1 de juliol de 2024.

Les instruccions per a emplenar la matrícula s’especificaran en este apartat, però previ a això cal tindre clar que l’accés al formulari es realitzarà a través de la identitat digital de l’alumnat, la consulta del qual la pot realitzar la família a través de Web Família 2.0:

polsa sobre la imatge per a saber més sobre la identitat digital de l’alumnat

ÉS IMPORTANT COMPROVAR AMB ANTELACIÓ QUE ES CONEIX TANT L’USUARI COM LA CONTRASENYA D’ACCÉS A LA IDENTITAT DIGITAL DE L’ALUMNAT.

Per a qualsevol aclariment, dubte o consulta poden posar-se en contacte amb la secretaria del centre.

INFORMACIÓN IMPORTANTE

La matriculación de todo el alumnado que cursará sus estudios en el IES La Senda el próximo curso 2024-25 se realizará de forma telemática, mediante un cuestionario on-line que estará abierto desde las 00:00 h del martes 25 de junio de 2024 hasta las 23:59:59 h del lunes 1 de julio de 2024.

Las instrucciones para rellenar la matrícula se especificarán en este apartado, pero previo a ello hay que tener claro que el acceso al formulario se realizará a través de la identidad digital del alumnado, cuya consulta la puede realizar la familia a través de Web Familia 2.0:

pulsa sobre la imagen para saber más sobre la identidad digital del alumnado

ES IMPORTANTE COMPROBAR CON ANTELACIÓN QUE SE CONOCE TANTO EL USUARIO COMO LA CONTRASEÑA DE ACCESO A LA IDENTIDAD DIGITAL DEL ALUMNADO.

Para cualquier aclaración, duda o consulta pueden ponerse en contacto con la secretaría del centro.