COMIAT DE L’EQUIP DIRECTIU

Hui és l’últim dia d’aquest equip al capdavant de l’IES La garrigosa. Han estat huit anys en els que hem assistit a molts canvis que ens han generat satisfaccions i preocupacions. Satisfacció davant el creixement del nostre centre amb la incorporació del Cicle Formatiu de Producció Agroecològica i el Batxillerat de la modalitat d’Arts via de Musica i d’Arts Escèniques però també la preocupació per una deficiència d’espai agravada pel creixement demogràfic. Satisfacció per haver superat el que mai hauríem imaginat, la pandèmia de COVID i el confinament però també molta preocupació pels seues efectes sobre el nostre alumnat. Satisfacció perquè hem iniciat el camí cap a una escola inclusiva i preocupació per si no som suficientment eficients en la detecció de barreres i la correcta aplicació de les mesures de resposta educativa. I ara ens trobem immersos en el canvi de paradigma del procés d’ensenyament-aprenentatge que ha suposat la implementació de la LOMLOE amb la intranquil·litat que generen de per se els canvis.

Al llarg d’aquests huit anys hem tingut més d’un mal de cap pel que suposa gestionar el dia a dia de l’institut però també hem tingut satisfaccions. La major satisfacció, sense cap mena de dubte, rebre l’agraïment d’una familia per l’atenció que el seu fill o la seua filla ha rebut en La Garrigosa.

I ara és el moment de mostrar nosaltres també el nostre agraïment.

GRÀCIES a totes les famílies per haver dipositat en nosaltres la confiança per a formar les vostres filles i els vostres fills.

GRÀCIES a l’associació de famílies d’alumnat per la seua col·laboració, especialment a les tres presidentes amb les que he tingut la sort de treballar, Empar Peris, Maite Azorín i l’actual presidenta de l’AFA, Esther Giner.

GRÀCIES a totes i tots els que heu representat al sector famílies en el Consell Escolar per la vostra implicació amb el centre.

GRÀCIES a les regidores i regidor d’educació, Susana Marín, Joan Orts i Maica Peiró per facilitar la nostra tasca docent amb recursos dels que no disposem.

GRÀCIES a tot el personal del centre pel seu treball, suport i esforç.

GRÀCIES A TOT L’ALUMNAT que ha format part de La Garrigosa en aquests anys.

El curs 2024/25 ens continuarem trobant entre les buguenvíl·lies de La Garrigosa, encara que d’una altra manera.

EQUIP DIRECTIU DE L’IES LA GARRIGOSA

2016 / 2024