BATXILLERAT DE MÚSICA I ARTS ESCÈNIQUES

El curs 22/23 l’IES LA GARRIGOSA va començar a impartir el Batxillerat d’Arts a la branca de música i arts escèniques, batxillerat que permet als nostres músics formar-se i preparar-se per a una educació musical superior, com a base per a cicles d’imatge i so, com a producció musical així com a l’ensenyament superior de música, dansa i cant a conservatoris.

D’altra banda, aquest curs també tenim alumnat de la vessant d’Arts Escèniques, molt relacionat amb el teatre, la dansa, la música i la interpretació amb moltes sortides professionals com ara estètica i perruqueria, direcció, muntatge, escenografia, gestió de espectacles…

A Arts Escèniques es treballen tant els coneixements teòrics com pràctics, la dicció, la interpretació, l’expressió corporal, l’ús de l’espai i la il·luminació… però també el vestuari, el maquillatge, les coreografies… Els mostrem el making of d’un videolit ​​que estan realitzant les alumnes de 1r de Batxillerat pel 25 de novembre, dia internacional contra la violència de gènere.

ma.andreucatala@edu.gva.es Departament de música