MODIFICACIÓ D’HORARIS DEL CURS 2023/24

Estimades Famílies,

Com segurament ja sabreu per les vostres filles i/o pels vostres fills i pels vostres representants al Consell Escolar, ens hem vist en l’obligació de modificar els horaris de tots els grups del centre per al curs 2023/24. Aquesta modificació no afecta el marc horari, únicament afecta a la distribució setmanal de les sessions lectives de les diferents assignatures.

El motiu d’aquesta modificació una vegada iniciat el curs ha estat l’esmena d’una errada comesa en el procés de confecció d’horaris que incomplia els acords establerts per a aquest curs amb el Conservatori d’Estudis Professionals de Música de Meliana en el marc del Programa de Coordinació Horària.

A totes les aules s’exposa una còpia del nou horari que s’aplicarà a partir del proper dilluns 25 de setembre i tot l’alumnat està informat de la modificació.

Volem disculpar-nos per les possibles conseqüències derivades del canvi d’horari en relació amb les matèries susceptibles de convalidació i/o exempció.

Al llarg de la setmana del 25 al 29 de setembre s’actualitzarà l’horari que consta a l’aplicació Web Família.

Salutacions molt cordials i de nou, les nostres disculpes.

Meliana, 21 de setembre de 2023

M Isabel Pérez Roger