Gabinet Psicopedagògic

L’equip d’orientació educativa està constituït per les mestres de Pedagogia Terapèutica i d’Audició i Llenguatge, l’Educadora d’Educació Especial i dues Orientadores del GPM .

Aquest equip té com a funció principal impulsar i acompanyar el desenvolupament global de l’alumnat, tant a l’àmbit acadèmic com en el personal i social.

Dins de les seues competències està la funció d’orientació a les famílies per a contribuir a la millora del desenvolupament personal, intel·lectual, acadèmic social i emocional de les seues filles i els seus fills.

Podeu contactar amb nosaltres al propi centre o mitjançant el correu electrònic publicat en esta web en el menú: La nostra escola>Equip docent.