Noves instruccions Protocol Covid per al Tercer Trimestre.

CEIP JOAN XXIII INFORMA:
⚠️⚠️ ATENCIÓ!! ⚠️⚠️

Actualització del protocol COVID, a partir del dimarts 26 d’abril.

ENTRADA DE L’ ALUMNAT D’INFANTIL I PRIMÀRIA: Per la porta Principal a partir de les 8:50h fins a les 9:00h.

EIXIDES

• Alumnat d’Infantil i de 1r i 2n Curs de primària per la Porta Principal en el següent horari:
    • 14:00h al finalitzar les classes
    • 15:30h a l’acabar de dinar.
    • 17:00h Fi de la jornada escolar
  • Alumnat de 3r, 4t, 5é i 6é de primària per la Porta del C/ Llavador en el següent horari:
    • 14:00h al finalitzar les classes
    • 15:30h a l’acabar de dinar.
    • 17:00h Fi de la jornada escolar
      Si l’alumnat de tercer a sisé té germans/es a Infantil o 1r i 2n de Primària, eixiran per la porta Principal.

ESCOLA MATINERA
Hi haurà servei d’escola matinera de 8:30h a 9:00h. ENTRADA a l’escola matinera serà a les 8:30h per la porta principal.

A més, seguint instruccions de la Resolució que adjuntem, la mascareta deixa de ser obligatòria a l’interior dels centres educatius.
Per tant, tot el personal docent, no docent, alumnat, familiars i altres treballadors/es, quedem exents de l’obligatorietat del seu ús, sempre tenint en compte les excepcions que al document és mencionen.

Moltes gràcies per la vostra col•laboració.
👍😉