Vacunació Covid-19 al centre.

CEIP JOAN XXIII INFORMA:
Informació sobre la vacunació de l’alumnat d’infantil 5 anys, 1r, 2n i 3r de Primària i alumnat que no es va vacunar de 4t, 5é i 6é abans de Nadal.

A les famílies de l’alumnat que pròximament es vacunarà al centre:
En les situacions de separació, divorci, nul·litat, ruptura de parelles i situacions anàlogues, L’AUTORITZACIÓ HAURÀ D’ESTAR SIGNADA PELS DOS PROGENITORS, EN CAS CONTRARI L’ALUMNE/A NO PODRÀ SER VACUNAT/DA.

Recordem que cada alumne/a podrà estar acompanyat/da per un membre de la seua família, exclusivament i de manera excepcional, en el moment de produir-se la vacunació.
La persona acompanyant haurà d’estar en l’horari previst per l’escola i en el lloc acordat.
Finalitzada la vacunació del menor, la persona acompanyant haurà d’abandonar el centre educatiu seguint les indicacions adients, ja que és convenient romandre el menor temps possible al recinte.
Moltes gràcies 👍😉

Fes clic a les fletxes per passar de pàgina.👇🏽

full_informatiu_autoritzacio100122