PORTES D’EUROPA

25 de novembre de 2018

Cada any al nostre centre treballem un “tema central”, és a dir un tema al voltant del qual articulem diverses activitats al llarg del curs escolar. Aquest any, i ja que estem immersos en projectes europeus, i per tal de seguir desenvolupant el nostre projecte d’Erasmus+ KA1, “Let’s Rock CLIL”,hem seguit un poc el tema de l’any passat, “Caminem cap a Europa”, per tal d’aprofundir més en el coneixement els nostres països veïns. Així, aquest any el tema s’anomena “Meravelles d’Europa”. Per què aquest tema? Perquè l’any 2018 se celebra l’any del Patrimoni Europeu i nosaltres, com no podia ser d’altra manera, ens havíem de sumar a aquesta iniciativa.

Què farem? Cada classe seguirà treballant el país que començà a explorar el curs passat. Ara bé, aquesta vegada ens centrarem en el seu folklore, la seua vessant artística i els seus paratges naturals.

A classe els alumnes investiguen, exploren i descobreixen coses d’aquest país i després a les portes de la classe van exposant tot allò que han treballat.